کد خبر: ۳۲۰۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۴ - ۲۰:۴۲
عضو شورای شهر تهران خبر داد

توسعه بهشت زهرا(س) برای افزایش ظرفیت تدفین روزانه

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از توسعه بهشت زهرا(س) برای افزایش ظرفیت تدفین روزانه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهر، مهدی پیرهادی درباره وضعیت تدفین اموات در بهشت زهرا(س) اظهار داشت: فضاهای غیرقابل استفاده‌ در این آرامستان به قطعات قابل بهره‌برداری تبدیل شد تا بتوان فضای بیشتری را برای تدفین روزانه اموات فراهم کرد. فضای بهشت زهرا(س) مقدار کمی توسعه پیدا کرد و همزمان دو نقطه جدید برای احداث آرامستان توسط شهرداری به شورا اعلام شد. پیرهادی افزود: در حال بررسی وضعیت این دو نقطه هستیم و حداکثر تا ۱۰ روز آینده این موضوع در کمیسیون خدمات شهری و دیگر کمیسیون‌ها بررسی و نتایج جهت ارائه در صحن و انجام رأی‌گیری، اعلام خواهد شد. وی با بیان اینکه اگر این دو نقطه در جنوب و شرق تهران پس از بررسی‌ها در کمیسیون‌ها و صحن مورد تأیید قرار بگیرد و تصویب شود، لایحه به فرمانداری ارسال خواهد شد، یادآور شد: علاوه‌بر این ایجاد آرامستان‌های جدید باید پس از طی فرآیند شورا و فرمانداری، تأییدیه استانداری تهران را نیز دریافت کند و پس از اخذ و تأیید استعلام از سازمان محیط‌زیست و دیگر مراجع ذی‌صلاح، باید بلافاصله اقدامات برای آماده‌سازی آن آغاز شود.