kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید

نایب رئیس مجلس با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ایران،‌ گفت: چنین تحریم‌های ظالمانه‌ای اگر علیه کشور دیگری اعمال می‌شد، به‌طور حتم تسلیم آن را در پی داشت، اما ایران در این زمینه نیز دشمن را مایوس کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در یادواره 223 شهید بخش جوکار از توابع شهرستان ملایر تصریح کرد: تاکنون هیچ تحریمی علیه بانک مرکزی هیچ کشوری اعمال نشده اما این تحریم علیه بانک مرکزی ایران اعمال شده و این نشان از عمق دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی دارد.
وی با اشاره به هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب در تمام عرصه‌‌ها افزود: ملت ایران نیز در تمام شرایط سخت در کنار رهبری ایستاده و با حرکت در مسیر رهنمودهای ولایت حماسه‌های بزرگی خلق کرده است.
نایب رئیس مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران با اقتدار، ادب و احترام در مقابل قدرت‌های بزرگ جهان ایستاد و امروز دنیا با دیده احترام به ملت ایران می‌نگرد.
وی افزود: ملت ایران با اقتدار برای حفظ منابع مالی و حقوق هسته‌ای خود ایستاده و به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی‌آید.
ابوترابی‌فرد بیان کرد: پیام ملت ایران ادامه راه شهدا، آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل است و در این زمینه با اقتدار از منافع خود دفاع می‌کند.