جدیدترین آمار از مصرف رسانه و هوش مصنوعی در ایران
نتایج جدیدترین نظرسنجیها نشان میدهد 44٪ مردم روزانه 1 تا 2 ساعت در شبکههای اجتماعیاند؛ میانگین کشوری 2 ساعت و 8 دقیقه است. جوانان 15 تا 29 سال 3 ساعت و 8 دقیقه وقت میگذارند؛ بالای 50 سال تنها یک ساعت.
کارکردها متنوع است: 47٪ برای خبر، 47٪ برای سرگرمی، 31٪ برای ارتباطات، 25٪ برای آموزش و 20٪ برای درآمدزایی وارد این شبکهها میشوند. 32 درصد شهروندان تجربه کار با ابزارهای هوش مصنوعی را دارند و سهم جوانان 54٪، دانشگاهیان 58 درصد و روستاییان فقط 12٪ است.