کد خبر: ۳۱۶۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۰

عملیات ارتش پاکستان علیه «فتنه خوارج» 47 کشته برجای گذاشت

ارتش پاکستان دیروز اعلام کرد که شمار تلفات عناصر تروریستی طی درگیری با نیروهای امنیتی در منطقه مرزی ایالت بلوچستان این کشور در ۲ روز گذشته به ۴۷ کشته افزایش یافته است.
ارتش پاکستان در بیانیه‌ای آورده است: عملیات نظامی علیه عناصر تروریستی موسوم به «فتنه خوارج» واقع در منطقه «ژوب» واقع در ایالت بلوچستان در نزدیکی خط مرزی این کشور با افغانستان روز شنبه برای دومین روز ادامه یافت. طبق این بیانیه طی این عملیات ۱۴ تروریست دیگر در درگیری با نیروهای ارتش پاکستان کشته شدند که با جمع آمار تلفات روز جمعه شمار آنان به ۴۷ کشته افزایش یافت. بر‌اساس بیانیه روابط‌عمومی ارتش پاکستان، همچنین مقادیر زیادی اسلحه، مهمات و مواد منفجره از تروریست‌ها کشف و ضبط شده است. به گزارش ایسنا روز جمعه نیز ارتش پاکستان اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی این کشور ضمن جلوگیری از نفوذ تعداد زیادی از عناصر تروریستی به خاک پاکستان از [مرز] افغانستان، موفق به هلاکت ۳۳ تروریست شده‌اند.