رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر خبر داد
طرح ترافیک و بلیت حمل و نقل عمومی تهران به روال عادی بازگشت
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، از پایان اجرای موقت طرح ترافیک رایگان و بازگشت به وضعیت عادی از روز دوشنبه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهر، سید جعفر تشکریهاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در تشریح تصمیمات جدید مرتبط با حملونقل عمومی و مدیریت ترافیک در پایتخت، گفت: همانطور که مستحضرید، هفته گذشته یکشنبه با توجه به شرایط خاص تهران، به مدت یک هفته، طرح ترافیک رایگان و همچنین استفاده از حملونقل عمومی شامل مترو و اتوبوس رایگان شد.
تشکریهاشمی ادامه داد: اکنون شرایط شهر تهران به حالت عادی بازگشته و هیچ مشکلی برای تردد در شهر وجود ندارد و شهروندان عزیز نیز به روال معمول زندگی خود بازگشتهاند. بنابراین، با توجه به پایان مهلت یک هفتهای، از صبح دوشنبه طرح ترافیک و بلیت مترو و اتوبوس به روال سابق بازمیگردد.
وی افزود: شهروندان باید در جریان باشند که از این پس لازم است طرح ترافیک را از طریق سامانه مربوطه رزرو کرده و بلیت مترو و اتوبوس را تهیه کنند.
رئیس کمیسیون عمران و حملونقل شورای شهر تهران درباره خدمات تاکسیرانی تهران نیز گفت: در روزهای گذشته به دلیل برخی اختلالات در شبکه اینترنت، بخشی از تاکسیهای برخط دچار مشکل بودند. با این حال، تلفن ۱۳۳ آماده ارائه خدمات تلفنی به شهروندان است و همه ناوگان تاکسیرانی همچون گذشته فعال خواهد بود.