اعلام نحوه بازگشت ملیپوشان تنیس روی میز به کشور
ملیپوشان تنیس روی میز پس از پایان مسابقاتشان در اروپا به صورت زمینی به ایران بازمیگردند.
ملیپوشان تنیس روی میز که در مسابقات کانتندر نروژ حضور پیدا کرده بودند، روز یکشنبه مسابقاتشان به پایان رسید و به کشور باز خواهند گشت. بازگشت آنها با توجه به بسته بودن فضای هوائی کشور در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی، به این شکل خواهد بود که دوشنبه شب از نروژ به استانبول ترکیه آمدند و طی هماهنگیهای صورت گرفته از آنجا با اتوبوس به کشور خواهند آمد. در این رقابتها بنیامین فرجی و مبین امیری موفق به کسب مدال برنز شدند.