کیفرخواست پرونده تخلفات خصوصیسازی در شرکت راهآهن صادر شد
دادستان تهران از صدور کیفرخواست پنج متهم پرونده تخلفات خصوصیسازی در شرکت راه آهن، به اتهام دریافت و پرداخت بیش از ۵۵ میلیارد ریال رشوه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری میزان، علی صالحی اعلام کرد: پرونده تخلفات شرکت راه آهن پنج متهم دارد که دو نفر از آنان از مدیران وقت شرکت مذکور هستند. صالحی افزود: این افراد در رابطه با واگذاری پروژههای خصوصیسازی راهآهن به پیمانکاران داخلی و خارجی، مبالغی بالغ بر
۵۵ میلیارد ریال وجه رایج و ۱۹۰ هزار دلار رشوه از ۳ متهم دیگر دریافت کرده بودند. وی ادامه داد: در کیفرخواست صادره، برای متهمان با عناوین اتهامی رشا و ارتشا، تقاضای مجازات و پرونده به دادگاه ارسال شد.