تشکر استاندار و نماینده ولی فقیه در استان فارس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن
شيراز- خبرنگار كيهان:
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.
در اين پيام آمده است: اهالی محترم و همیشه در صحنه استان فارس و مردم شهیدپرور و عظیمالشان شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)درود خدا بر اراده راسخ و بصیرت بیمثالتان که بار دیگر با موقعیتشناسی و حضور پرشور خود خط بطلانی بر تمام یاوهگوییهای استکبار جهانی کشیدید.
در یومالله ۲۲ بهمن ماه 1403 و در چهل و ششمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی با درک صحیح از وضعیت کشور ایران و با وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی اینگونه به میدان آمدید و ندای وحدت و آزادگی، عزت و سربلندی، سر دادید و ثابت کردید پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت ولی امر مسلمین جهان امام خامنهای(مدظله العالی) هستید و باقی خواهید ماند.
در ادامه اين پيام آمده است: آفرین بر شما مردم عزیز که خطه فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) را سربلند کردید و با حضور خود، بار دیگر نشان دادید که همواره در کنار انقلاب و نظام هستید و برای پاسداری از ارزشها و دستاوردهای آن، آمادهاید.
این حرکت پرخروش مردم نجیب، فهیم و آگاه، تکلیف خدمترسانی را بر مسئولین مضاعف مینماید و همه مدیران کشور موظف و مکلف به خدمت بیمنت و خاضعانه در برابر این مردم شریف هستند.
وظیفه خود میدانیم که حضور بموقع شما در این برهه حساس از تاریخ را ارج نهاده و صمیمانه از شما مردم شریف استان فارس تقدیر و تشکر نماییم.