kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴

انتشار فراخوان دومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» (اخبار ادبی و هنری)

فراخوان دومین دوره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» منتشر شد.


دومین دوره جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی (عکس، پوستر، کاریکاتور) و جانبی (مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ، نرم افزار و اپلیکیشن موبایل) هم زمان با پایان مذاکرات هسته‌ای و فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو برگزار می‌شود.
موضوعات برگزاری این دوره از جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» شامل چرا مرگ بر آمریکا؟، چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟، آمریکا و عهدشکنی، آمریکا و خود برتربینی، آمریکا و حقوق بشر، آمریکا و ظلم، آمریکا و اسلام‌هراسی، آمریکا و ایران هراسی، آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی، آمریکا و استعمار فرانو، دموکراسی دروغین در آمریکا، آمریکا و دیکتاتوری، آمریکا و جنبش 99درصد، آمریکا و تروریسم پروری می‌شود.
این جشنواره با حمایت و همت حزب‌الله سایبر، سازمان فضای مجازی سراج، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و شبکه نصر‌ تی‌وی برگزار می‌شود و آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش اصلی و جانبی بررسی خواهند شد.
در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش 100 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 50 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 20 میلیون ریال و در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش 30 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 15 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 7 میلیون ریال است.
اختتامیه این جایزه بزرگ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.