kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵

مرگ زن 34 ساله با جاری شدن سیلاب در رامسر

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از جاری شدن سیلاب در اثر بارندگی یکشنبه شب گذشته در رامسر خبر داد و گفت: در این حادثه یک زن 34 ساله رامسری در اثر سقوط به کانال آب، جان خود را از دست داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رستم زرودی با اشاره به بارندگی 152 میلی‌متری در رامسر گفت: بانوی فوت شده کارمند اداره دارایی بابلسر بود.
وی گفت: این سیلاب سبب آبگرفتگی معابر در این شهر شد.زرودی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی محورهای ارتباطی روستایی گفت: باغ‌های روستای آسیاب سر و جاروب دچار آبگرفتگی شد و در شهرستان تنکابن نیز به دلیل بالا آمدن آب راه روستای نعمت‌آباد به مازوین تخریب و باعث قطع شدن راه ارتباطی این روستا شد.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران همچنین خاطرنشان کرد: بزرگراه چالوس به مرزن‌آباد که به دلیل رانش کوه و جاری شدن سیلاب مسدود شده بود از ساعت 10و45 دقیقه دیروز با همکاری اداره راه و شهرسازی و نیروهای امدادی بازگشایی شد.به گزارش ایرنا، فرماندار رامسر هم گفت: بارندگی شدید در این منطقه باعث رانش زمین و مسدود شدن برخی مسیرهای منطقه گردشگری جواهرده و آبگرفتگی روستاهای این منطقه شد. حسین سروری با اشاره به بارش‌های بی‌سابقه پاییز امسال در رامسر،‌ خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای پیشگیری از وقوع سیل از طریق لایروبی کامل انهار و رودخانه‌ها شد. به گفته وی، مدارس رامسر دیروز بخاطر شدت بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل شد. براساس این گزارش‌ها باران شدید در عباس‌آباد باعث آبگرفتگی معابر عمومی و ورود آب به برخی واحدهای تجاری این شهر شد و خسارت‌هایی به مغازه‌داران وارد ساخت.بر اساس آخرین اخبار با تلاش نیروهای امدادی جسد زن 34 ساله رامسری چندمتر جلوتر از محل حادثه داخل کانال آب و میان گل‌ولای پیدا شد.