فصل جدید «حسینیه معلی» از بهمنماه روی آنتن شبکه سه میرود (اخبار ادبی و هنری)
ضبط فصل جدید برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» آغاز شده و قرار است از هفته دوم بهمنماه پخشاش از شبکه سه سیما آغاز شود.
ضبط فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» ویژه اعیاد شعبانیه در حال انجام است.
برنامه «حسینیه معلی» به مناسبت ایام شعبانیه، این روزها مراحل تولید خود را آغاز کرده است که در فصل شعبانیه برنامه «حسینیه معلی» محمدرضا طاهری، سیدرضا نریمانی، حسین سیبسرخی و مهدی سلحشور به عنوان داور حضور دارند و حجتالاسلام شهاب مرادی نیز برای نخستین بار به عنوان کارشناس در کنار ذاکران در برنامه «حسینیه معلی» حضور پیدا میکند.
همچنین قرار است که این برنامه از شب اول ماه شعبان، از پنجشنبه ۱۱ بهمن تا جمعه ۱۶ بهمنماه ساعت 22:30 از شبکه سه سیما پخش شود.
فصل جدید «حسینیه معلی» در ۱۵ قسمت تولید میشود.