کد خبر: ۳۰۲۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

زنان زندانی اصفهان در پویش بخشش فاطمی از بند رهایی یافتند

 
 
اصفهان-خبرنگاركيهان:
رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گفت: هفت نفر از زنان زندانی در استان اصفهان در پویش بخشش فاطمی از بند رهایی یافتند.
 عبدالحسین مرادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان، تعداد ۷ مادر زندانی نسوان استان اصفهان از بخشش میلیاردی شکات بهره‌مند شدند. وی ادامه داد: همچنین در پرونده‌ای با مبلغ ۹ میلیارد ریال با تخفیف و اعطای مهلت به زندانی، گزارش اصلاحی صادر شد. رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان ضمن تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: امروز ما شاهد گذشت و ایجاد سازش در ۸ فقره پرونده میلیاردی بودیم و این نشان می‌دهد مردم ما به عشق اهل بیت و ائمه اطهار‌(ع) از حق و حقوق خود متصرف می‌شوند تا مادران و خواهرانی که به ناچار و به سبب جرایم غیرعمد در زندان هستند را به کانون گرم خانواده باز گردانند.