کد خبر: ۲۹۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
دبیر جایزه ادبی جلال:

«محمود دولت آبادی» شأنیت داوری جوایز ادبی را ندارد(اخبار ادبی و هنری)

«مهدی قزلی» مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان گفت: «محمود دولت آبادی» شأنیت داوری جوایز ادبی را ندارد.


وی در نشست خبری هفتمین دوره جایزه جلال آل احمد درباره کاهش 80 سکه‌ای جوایز این جشنواره ادبی توسط وزارت ارشاد تصریح کرد: هیئت علمی جایزه جلال آل احمد با توجه به قرارگیری دوره هفتم این جایزه در مراحل انتهایی خود به انتشار خبر کاهش جوایز این جایزه از سوی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتراض دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، قزلی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر میزان صلاحیت داوران این دوره جایزه جلال و انتخاب نشدن «محمود دولت‌آبادی»،‌ اظهار داشت: داوران انتخاب شده شأنیت لازم را دارند و «محمود دولت‌‌آبادی» شأنیت داوری جوایز ادبی را ندارد.