کد خبر: ۲۹۸۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

محموله ۲ هزار تنی برنج وارداتی با ورود دادگستری هرمزگان در بازار عرضه شد

 
 
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: محموله دو هزار تنی برنج وارداتی که دو هفته پیش دستور ترخیص آنها صادر شده بود، روانه بازار شده و به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور رسیده است.
به گزارش خبرگزاری میزان، مجتبی قهرمانی با اشاره به گزارش‌های واصله به دستگاه قضائی استان مبنی بر کاهش عرضه برنج در بازار و فروشگاه‌ها که برخی نارضایتی‌ها را نیز به همراه داشته است، اظهارداشت: با توجه به اهمیت موضوع و با هدف کمک به دولت برای تنظیم بازار، دستگاه قضائی استان هرمزگان بلافاصله تمهیداتی را به منظور حل این مشکل اتخاذ کرد.
قهرمانی افزود: بر این اساس با توجه به استمداد تعدادی از تجار و واردکنندگان برنج از دستگاه قضائی برای صدور مجوز ترخیص محموله‌های برنج وارداتی دپو شده در بندر شهید رجایی بندرعباس، در نخستین گام، دستور ویژه قضائی برای ترخیص محموله
دو هزار تنی برنج وارداتی صادر شد و با هماهنگی صاحبان کالا و با تعامل و همکاری استانداری هرمزگان و ادارات کل بنادر و دریانوردی و گمرک به سرعت این برنج‌ها به مناطق مختلف کشور ارسال شد.
وی ادامه داد: رصد و پیگیری‌های دستگاه قضائی نشان می‌دهد که این محموله دو هزار تنی برنج وارداتی که دو هفته پیش دستور ترخیص آن‌ها صادر شده بود، هم اکنون روانه بازار شده و از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای، مغازه‌ها و مراکز فروش محصولات غذایی به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور رسیده است.