kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۷۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

کیهان و خوانندگان

 
 
*پیام امام راحل که گویا همین روزها صادر شده است، قابل تأمل است؛ «هان ‌ای مسلمانان جهان و مستضعفان گیتی! بپا خیزید و مقدرات خود را به دست گیرید...تا کی باید قدس شما در زیر چکمه تفاله‌های آمریکا، اسرائیل غاصب پایکوب شود؟ تا کی سرزمین قدس، فلسطین، لبنان و مسلمانان مظلوم آن دیار در زیر سلطه جنایتکاران بسر برند شما تماشاچی باشید و بعضی حکام خائن شما آتش‌بیار آنان باشند؟»
رازقی
*ما دست و بازوی قدرتمند جبهه مقاومت به ویژه حزب‌الله را که طی چند روز گذشته صدها صهیونیست خون‌آشام را به جهنم فرستاد و زخمی کرد می‌بوسیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم. ‌ای کاش امکان حضور برادران خود در ایران را هم فراهم کنید تا با این وحشی‌ها پنجه در پنجه شویم.
امیدوار
*اسرائیل غاصب از فولاد در ساخت سلاح‌های کشتارجمعی خود بهره می‌گیرد و ۶۵ درصد از نیاز به فولاد رژیم صهیونیستی توسط ترکیه تأمین می‌شود. جای بسی تعجب و تأسف است که طی یک‌سال گذشته با این همه ددمنشی رژیم جعلی نه تنها از صادرات ترکیه مسلمان کاسته نشده بلکه افزایش نیز یافته است!
پورجعفری
* در حالی که صهیونیست‌ها با جنگ رسانه‌ای در تلاشند خود را پیروز میدان معرفی کنند، عملیات حزب‌الله در حیفا، دومین شهر اقتصادی رژیم صهیونیستی با جمعیت حدود ۳ میلیون نفر را در آستانه تخلیه قرار داده است. 
خجسته
*طبق تصاویر هُدهُد حزب‌الله؛ دانشگاه حیفا یک تاسیسات نظامی بر پشت‌بام خود دارد. اسرائیلی‌های حرامی از دانشجوها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. امید است که در چند روز آینده حزب‌الله این‌جا را هم با خاک یکسان نماید.
فتحی
*با توجه به بمباران بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان توسط رژیم صهیونیستی، انتظار پاسخ پشیمان‌کننده توسط نیروهای مقاومت را داریم.
جوادی
* از رئیس‌جمهور محترم که در مراسم آغاز سال تحصیلی به درخواست یک دانشجو برای ارائه نظر خود که حتی دفتر رئیس‌جمهور به او وقت نداده بود، با روی گشاده قبل از آغاز سخن خود، به او فرصت بیان نظراتش را دادند که تحسین حاضرین را هم بر انگیخت، تقدیر و تشکر می‌کنم.‌‎
صابری
* حضور شجاعانه دکتر قالیباف رئیس‌مجلس شورای اسلامی در لبنان و در محلی که دو روز قبل توسط رژیم صهیونیستی مورد هدف حمله قرار گرفته بود، با توجه به تهدیدهای رژیم جعلی، پیام قدرت مقاومت را به جهان مخابره کرد و رژیم کودک‌کش را مفتضح نمود.
شمسی
* از رئیس‌جمهور محترم می‌خواهیم که در مورد منع به‌کارگیری افراد دوتابعیتی قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را اجرا کند و الگوی دیگر مدیران کشور در اجرای قانون شوند.
اردستانی
*برخی افراد غافل اقدام به دوخت و نصب پرچم آمریکا بر روی لباس‌های خود می‌کنند. هرچند بعید نیست که بعضی افراد غرب‌زده و مزد‌بگیر هم به عمد به این امر اقدام کنند. لذا دستگاه‌های مسئول نباید به سادگی از کنار این مسئله عبور کنند. 
خاکپور
*20 مهر 1350 با قرائت خطابه محمدرضا پهلوی در برابر مقبره کوروش هخامنشی در پاسارگاد، جشن‌های 2500ساله شاهنشاهی آغاز شد. جشن‌های 2500ساله شاهنشاهی که با هدف بزرگداشت 25 قرن حکومت پادشاهی در ایران ترتیب یافت بیش از سیصد میلیون دلار هزینه دربر داشت‌. (این مبلغ در کشوری که درآمد سرانه آن اگرچه رو به افزایش داشت‌، ولی از سالی 500 دلار تجاوز نمی‌کرد، بسیار گزاف به شمار می‌رفت‌.) این درحالی بود که متجاوز از نیمی از جمعیت کشور در روستاها و حومه شهرهای بزرگ در فقر و فلاکت زندگی می‌کردند. قابل توجه هواداران این خاندان خبیث و کثیف!
پناهی
*برای معاینه فنی خودروی سبک به یکی از مراکز مجاز بهشهر مازندران رفتم که با افزایش باور نکردنی رو‌به‌رو شدم. در حالی که تا روز گذشته قیمت آن 100هزار تومان بود به یکباره به 285هزار تومان افزایش یافت. چند درصد افزایش؟ چرا؟!
هاشمی نژاد بهشهر
*بیمارستان 120تختخوابی شازند که توسط پتروشیمی در سال گذشته ساخت آن شروع شد با قریب 40-30 درصد پیشرفت نیمه‌کاره رها شد. از وزارت نفت، استاندار مرکزی و فرمانداری شازند درخواست پیگیری و تکمیل این پروژه را داریم.
درویشی شازند
* دولت به جای ساخت مسکن و مشکلات عدیده آن، اگر به متقاضیان در شهر‌ها زمین تحویل بدهد و در روستا‌ها نیز افراد فاقد مسکن را با اعطای تسهیلات کمک نماید، خیلی سریع‌تر مستأجران را صاحب خانه می‌کند تا این که آن را چشم انتظار ساخت مسکن توسط دولت چند سال به انتظار نگهدارد.
حسینی
* با وجود این که پلیس فتا بارها به شهروندان در‌باره پیامک‌های دریافتی با عنوان یارانه حمایتی یا کمک معیشتی که دامی از سوی مجرمین و با هدف خالی نمودن حساب افراد است، هشدار داده ولی باز متأسفانه عده‌ای فریب این نوع پیام‌ها را می‌خورند و نقره داغ می‌شوند.
زمانی