kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۷۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
کولیوند:

محموله ۱۰ تنی اقلام امدادی هلال احمر به بیروت رسید

 
 
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: محموله
 ۱۰ تنی اقلام امدادی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران وارد بیروت شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند دیروز در بدو ورود به لبنان توضیحاتی درخصوص محموله ارسالی از ایران ارائه کرد.
وی اظهار داشت: محموله ۱۰ تنی اقلام امدادی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران امروز به همراه سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران وارد بیروت شد و به زودی تحویل داده خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محموله بهداشتی و زیستی جمع‌آوری‌شده توسط جمعیت هلال‌احمر که صبح روز جمعه ۱۳ مهرماه به لبنان ارسال شد شامل بسته‌های بهداشتی، دارو و بسته‌های زیستی است.
پویش «ایران همدل»
 برای کمک به مردم فلسطین و لبنان 
چهارمین مرحله‌ پویش مردمی «ایران همدل» به‌منظور جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی هموطنان عزیز برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان آغاز به کار کرد.
در پی تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای فلسطین در نوار غزه و شهادت ده‌ها هزار نفر از مردم بی‌گناه این منطقه و تخریب جدی زیر ساخت‌های شهری، منازل مسکونی و از بین رفتن معیشت مردم غزه در یک سال اخیر و همچنین تخریب منازل، ساختمان‌های مردم در جنوب لبنان، شهادت جمع زیادی از مردم بی‌گناه و خسارت‌های گسترده به آنها، در لبیک به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، چهارمین مرحله‌ پویش مردمی «ایران همدل» به‌منظور جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی هموطنان عزیز برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان آغاز به کار کرده است.
هموطنان عزیز می‌توانند با واریز مبلغ کمک خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۲۰۰۰۰۰۰۰۷ و یا شماره شبای IR۳۲۰۲۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۰۱۶۰۰۰۰۵۲۶ در این پویش ملی، مشارکت کنند.
در این مرحله نیز همانند سه دوره‌ قبل، همه کمک‌های مردمی واریزی به حساب پویش، توسط جمعیت هلال‌احمر و گروه‌های مردمی فعّال در این حوزه‌ برای رفع نیازهای ضروری و حیاتی مردم مظلوم فلسطین و لبنان هزینه می‌شود.
پویش «ایران همدل»، بزرگ‌ترین حرکت جمعی و مردمی برای مواسات و کمک مؤمنانه است که از سال ۱۳۹۸ و پس از بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و کمک مؤمنانه، در کشور آغاز به کار کرد.