کد خبر: ۲۹۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

تقدیر ابوترابی‌فرد از خانواده شهدای عملیات محرم اصفهان (خارج از دستور)

نایب رئیس اول مجلس از خانواده شهدای اصفهان عملیات محرم سال 61 که در صحن علنی مجلس حضور داشتند، تقدیر و تشکر کرد.


نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح دیروز طی سخنانی حضور جمعی از خانواده‌های شهدای استان اصفهان را خیر مقدم گفت و اظهار داشت: حضور خانواده‌های معزز، مکرم، شجاع و سلحشور شهدای عملیات 10 آبان 61 به نام عملیات محرم از استان سرافراز و همیشه مقاوم اصفهان در صحن علنی مجلس را خیرمقدم عرض می‌کنیم.
وی افزود: مردم بزرگ ایران در این عملیات بیش از 1000 شهید تقدیم کردند که 370 نفر از این شهدا از استان اصفهان بودند، این شهدا در 25 آبان 61 در چنین روزی روی بازوان توانای شما تشییع شدند و همزمان خیل عظیم بسیجیان به جبهه‌های نبرد اعزام شدند، این کار بزرگ شما راه را برای خلق حماسه‌ای فراهم کرد که امام‌خمینی (ره) تجلیل ویژه‌ای داشتند.
ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان اصفهان و شما وارثان ایثارگران سلحشور تشکر می‌کنیم.
پس از این سخنان، نمایندگان مجلس و میهمانان حاضر در جلسه علنی شعار «زنده و جاوید باد نام شهیدانمان» را سردادند.
همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس با حضور در جایگاه هیئت رئیسه خانه ملت، پلاکاردهایی با مضمون "شهدا ایستاده‌ایم، راهتان بماند” در دست داشتند.