kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
نبردی فراتر از اشخاص
 محمد صرفی: «رژیم نام عملیات ترور دیروز را «نظم نوین» گذاشته است. رهبر انقلاب در پیام‌شان تاکید کردند سرنوشت منطقه را حزب‌الله سرافراز رقم می‌زند. این یعنی نبرد طولانی، تاریخ‌ساز و فراتر از اشخاص است؛ چه سیدحسن عزیز در این ‌سوی میدان و چه بی‌بی خبیث در آن‌سو.»
عکسی که کامل شد
 این تصویر از شهدای جبهه مقاومت، همزمان با شهادت شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان مورد توجه و بازتاب کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
باید فکری به حال آمریکا کرد
 عبدالله گنجی: «بمب آمریکایی، هواپیمای اف٣۵ آمریکایی، کمک اطلاعاتی آمریکا، جواز آمریکایی، وتو در شورای امنیت آمریکایی؛ بعد ذهن مسلمانان درگیر دلقکی به نام نتانياهو است. باید مسلمانان آزاده فکری به حال آمریکا، در خاک آمریکا بکنند. مانند کاری که آن جوان با رشدی در آنجا کرد. مرحله ولو بلغ ما بلغ است.»
آخرین دیدار در دنیا
 این تصویر از آخرین دیدار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدحسن نصرالله، همزمان با شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان مورد بازتاب کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
پازل دشمن را تکمیل نکنید
 سیدعباس موسوی: ««پازل دشمن را کامل نکنید... حتی با زدن حرف حق!»، این توصیه و فرمان دقیق مقام معظم رهبری برای چنین روزهایی است. حرف ناحق و تفرقه‌انگیز که به طریق اولی تکمیل پازل دشمن و حرکت در مسیر خواست او برای ضربات بعدی است! در فضای مجازی مراقب نفوذی‌های ظاهرالصلاح و نقابدار که عمدتا از آن‌سوی مرزها می‌نویسند، باشیم!»
شهیدی پس از شهید دیگر
 میثم رمضانعلی: «و ما شهیدی دیدیم پس از شهید. مجاهدی دیدیم پس از مجاهدی دیگر. انسانی دیدیم از پس انسانی دیگر. سلام و درود خدا بر او از روز تولدش و روزی که در نزد پروردگارش روزی می‌خورد. الحمدلله که در زمانه‌ای زیستیم که این‌چنین شخصی را دیدیم و با او دلگرم بودیم و پس از او در فقدانش، اشک ریختیم.»
امیر
 حسن روح‌الامین، نقاش معاصر کشورمان از جدیدترین اثرش به نام «امیر» رونمایی کرد و نوشت: « نقاشی دیجیتال «امیر»؛ تقدیم به فرمانده شجاع و مظلوم مقاومت سیدحسن نصرالله و تمام رزمندگان مجموعه مبارک حزب‌الله لبنان.»