kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۶۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰

اخبار ورزش جهان

 
 
گواردیولا سرمربی تیم ملی انگلیس می‌شود؟
طبق اعلام روزنامه دیلی میل بازیکنان انگلیسی علاقه زیادی برای انتخاب گواردیولا به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور دارند.
تیم ملی فوتبال انگلیس سال‌ها است که در حسرت قهرمانی در یک رقابت بزرگ است. انگلیس در یورو 2024 به فینال صعود کرد اما برابر اسپانیا شکست خورد و همین باعث شد تا ساوتگیت کناره‌گیری کند.
روزنامه دیلی میل از گواردیولا به‌عنوان گزینه ایده‌آل برای هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس سخن به میان آورد. این روزنامه انگلیسی نوشت: نه تنها بازیکنان انگلیسی سیتی بلکه دیگر ملی‌پوشان در انگلیس هم علاقه زیادی به تعیین گواردیولا به عنوان سرمربی جدید تیم دارند.
گواردیولا روزهای درخشانی را با منچستر سیتی تجربه می‌کند. تیم تحت هدایت این مربی اسپانیایی ۴ قهرمانی پیاپی را در لیگ جزیره کسب کرده و در فصل جاری هم در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.
شزنی نیمکت‌نشینی در بارسا را پذیرفت
دروازه‌بان پیشین یوونتوس پذیرفته که در بارسلونا ذخیره اینیاکی پنیا باشد.
در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که وویچخ شزنی در پی مصدومیت جدی مارک آندره تراشتگن از ناحیه زانوی راست، در آستانه امضای قراردادی یکساله با بارسلونا است اما روز جمعه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این دروازه‌بان لهستانی ممکن است قید رفتن به بارسا را بزند، چون می‌خواهد دروازه‌بان اول تیم باشد، نه ذخیره اینیاکی پنیا.
طبق روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید؛‌هانسی فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا به پنیای 25 ساله‌اش اطمینان داده که حتی در صورت پیوستن احتمالی شزنی 34 ساله به جمع کاتالان‌ها، او دروازه‌بان اول بارسا تا پایان فصل خواهد بود. حالا رسانه اسپانیایی «رلوو» خبر می‌دهد که شزنی احتمال ذخیره بودنش در بارسلونا و گزینه دوم بودن برای پست دروازه‌بانی پس از اینیاکی پنیا را پذیرفته اما قصد دارد پس از پیوستن به این تیم برای راهیابی به ترکیب اصلی بارسلونا رقابت کند.