باند سازمان یافته قاچاق سلاح در کرمانشاه منهدم شد
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در کرمانشاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری میزان، حمیدرضا کریمی گفت: از مدتها پیش فعالیتهای یک باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات در استان کرمانشاه مورد شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در روزهای اخیر این باند چهار نفره سلاح و مهمات توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) منهدم و اعضای آن دستگیر شدند. کریمی افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند در یکی از محلات حاشیهای شهر کرمانشاه، ۸۲ قبضه سلاح کلاشینکف و دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند پس از دستگیری، تحویل مقامات قضائی استان شدهاند تا پرونده آنها به صورت ویژه مورد رسیدگی قضائی قرار گیرد.