اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشآموزی از شاهرود
مسئول بسیج دانشآموزی شاهرود گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانشآموزی 18 آبانماه از شهرستانهای شاهرود و میامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سمنان- خبرنگار کیهان:
محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه توجیهی اردوی راهیان نور گفت: این کاروان متشکل از 300 دانشآموز دختر مقطع متوسطه دوم بخش بسطام شهرستان شاهرود و شهرستان میامی است. وی خاطر نشان کرد: این دانشآموزان با قطار به اندیمشک اعزام شدند و در مدت 5 روز از مناطق عملیاتی استان خوزستان و ایلام دیدن کردند.
اسماعیلی با اشاره به مناطق عملیاتی مورد بازدید گفت: شلمچه، فاو، مسجد جامع خرمشهر، فتح المبین، هویزه، دهلاویه، شرهانی و دوکوهه و شوش دانیال از مناطق مورد بازدید دانشآموزان بود.