فرماندار اعلام کرد
سفر 58 هزار زائر در دهه اول محرم از مرز مهران به عراق
قرماندار مهران گفت: 58 هزار و 500 زائر در دهه اول محرم امسال از پایانه مرزی مهران برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر کردند.
مراد ناصری افزود: ایام محرم و اربعین یکی از پرکارترین زمانها برای این منطقه مرزی است.وی بیان کرد: از آنجا که در ایام اربعین زائران بیشتری برای سفر به عتبات عالیات به این نقطه مرزی میآیند، تلاش میشود که زیرساختهای لازم را برای تردد آنان از طریق این گذرگاه مرزی فراهم کنیم.فرماندار مهران گفت: برطرف کردن مشکلات مربوط به تعاونیهای مسافربری، نقل و انتقال زائران از پایانه مرزی به شهرهای مختلف کشور، ساماندهی ستاد اسکان با تشکیل کمیتههای زائران مجموعه و تهیه غذای گرم از جمله مواردی است که برای استقبال از زائران عتبات عالیات (اربعین حسینی) پیشبینی شده است. وی به مشکلات صدور ویزای انفرادی در مرز مهران اشاره کرد و افزود: افرادی که به صورت انفرادی قصد سفر به عراق از طریق مرز مهران را دارند لازم است قبل از آن نسبت به تهیه روادید از مراکز موجه اقدام کنند چون امکان تهیه ویزا و خروج آنها از این مرز وجود ندارد.