kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۵۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
سفارت ایران در لبنان:

جراحت سطحی بود  حال سفیر ایران در بیروت خوب است

 

حساب سفارت ایران در فضای مجازی و همسر سفیر ایران در لبنان از جراحت سطحی و وضع عمومی مطلوب مجتبی امانی خبر دادند.
نرگس قدیریان، همسر مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت پایتخت لبنان، در پیامی که در حساب امانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، عنوان داشت: همسرم دکتر مجتبی امانی بر اثر انفجار پیجر در لبنان کمی زخمی شده‌اند اما الحمدلله حالشان خوب است و به خیر گذشته است.
سفارت ایران در جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی که در حساب رسمی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت از جراحت سطحی و وضع عمومی مطلوب مجتبی امانی خبر داد.
به گزارش ایرنا، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد «مجتبی امانی» سفیر ایران در بیروت بر اثر انفجار یک دستگاه پیجر پیام‌رسان زخمی شد.
المیادین اعلام کرد که جراحت مجتبی امانی سطحی و به بیمارستان منتقل شده است.
رسانه‌ها عصر سه‌شنبه از منفجر شدن دستگاه‌های ارتباطی در چند منطقه لبنان خبر دادند و ادعا شده که این تجهیزات متعلق به اعضای حزب‌الله است.
شبکه الجزیره به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که دستگاه ‌های ارتباطی (پیجر) که ادعا می‌شود مربوط به اعضای حزب‌الله بوده در تعدادی از مناطق لبنان اعم از بیروت، البقاع و جنوب لبنان منفجر شده است.
یک منبع امنیتی لبنان نیز گزارش داد که صدها نفر بر اثر وقوع انفجار در نقاط مختلف لبنان زخمی شده‌اند.
در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت: مشاور ارشد نتانیاهو، توئیتی را که در آن به صورت تلویحی اشاره کرده اسرائیل پشت انفجارهای لبنان بوده است، حذف کرد.