kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۵۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
استاندار فارس:

باید هم‌قسم شویم تا جلوی مهاجرت‌ها در استان گرفته شود

فصل سی‌وهفتم کتاب عمران و آبادانی شیراز با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرائی ۶۶ پروژه به ارزش ۱۲ همت و حضور وزیر کشور، مقامات ملی، استانی و شهری در دفتر توسعه این کلان‌شهر به ثبت رسید.
 
 
 
شيراز- خبرنگار كيهان:
 
استاندار فارس در این مراسم ضمن تقدیر از وزیر کشور جهت شرکت در این مراسم که همزمان با آغازین روزهای فعالیت وی همراه شده، از او برای حضور در یادواره ۱۵ هزار شهید استان که در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود، نیز دعوت کرد.
محمدهادی ایمانیه ادامه داد: شاهد توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کلان‌شهر شیراز با همراهی ارزشمند مدیریت شهری هستیم و امروز می‌توان ادعا کرد که شیراز در همه جنبه‌ها، پیشرفت داشته است.
وی اضافه کرد: با همراهی نماینده ولی‌فقیه در فارس، فرماندهان ارتش، انتظامی و سپاه در استان و همچنین نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۸۷ پروژه بزرگ و تأثیرگذار تعریف شد که در قالب یک میثاق‌نامه هم‌قسم خواهیم شد تا این پروژه‌ها به سرانجام برسند.
نماینده عالی دولت در فارس مجددا با بیان این نکته که تلاش مدیریت شهری موجب امیدواری جوانان این شهر و دیار شده است، تأکید کرد: باید هم‌قسم شویم تا جلوی مهاجرت‌ها در استان نیز گرفته شود که این مهم با توسعه متوازن شهری و روستایی محقق خواهد شد.
ایمانیه اضافه کرد: اقدامات مطلوبی در بخش اسکان، تامین آب و اشتغال روستاییان فارس انجام شده است.
به گفته وی؛ در سه سال گذشته از ۱۰۰۰ روستای دارای تنش آبی در استان، مشکل
۴۰۰ روستا حل شد و تا پایان امسال هم مشکل ۳۰۰ روستای دیگر مرتفع خواهد شد که حاصل تلاش همه‌جانبه است.