کد خبر: ۲۹۴۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵

شهر گلستان به زودی از مرکز نگهداری معتادان متجاهر برخوردار می‌شود

 
 
شهرستان بهارستان- خبرنگار کیهان:
 با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی معتادان متجاهر، شهرستان بهارستان به‌زودی به یک مرکز نگهداری مجهز می‌شود.
براساس این گزارش این تصمیم در پی جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و با همکاری شهرداری گلستان و اداره بهزیستی اتخاذ شده است. در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان که در سامانسرای رویش با حضور دبیر شورای هماهنگی در امور مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، فرماندار و جمعی دیگر از مدیران شهرستان به جهت جمع‌آوری بیماران متجاهر، نگهداری، اشتغال، آموزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این مرکز اقامتی برگزار شد مقرر شد این مرکز با هدف جمع‌آوری، نگهداری و آموزش معتادان متجاهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری دستگاه قضائی، ستاد مواد مخدر غرب استان تهران، شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان، فرمانداری، اداره بهزیستی نیروی انتظامی راه‌اندازی شود.
 در این جلسه، فرماندار و امام جمعه شهرستان بهارستان از عملکرد عمرانی شهرداری گلستان در تکمیل فاز اول و دوم این مجموعه اجتماعی تقدیر نموده و همچنین، تصمیماتی برای راه‌اندازی و مدیریت این مرکز اتخاذ شد. شهردار گلستان نیز در حاشیه این مراسم در این باره گفت: با راه‌اندازی مرکز اقامتی سامانسرای رویش، گامی مهم در جهت مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان بهارستان برداشته خواهد شد.