kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۴۶۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
برگزاری بازی استقلال خوزستان و استقلال در ورزشگاه فولاد
علی‌رغم مخالفت‌های فراوان باشگاه فولاد، دیدار استقلال خوزستان و استقلال از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار خواهد شد.
پس از چند روز حواشی درخصوص انجام بازی استقلال خوزستان و استقلال در ورزشگاه شهدای فولاد که با مخالفت شدید مسئولان باشگاه فولاد همراه بود، این دیدار روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولاد برگزار خواهد شد. 
کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان با تایید این خبر گفت: طبق اعلام سازمان لیگ بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران این هفته در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.
رونمایی رسمی کامارا با لباس سپاهان
ابوبکر کامارا، مهاجم پیشین فولام و الجزیره امارات پس از تایید تست‌های پزشکی رسماً به سپاهان پیوست.
با اعلام رسمی ابوبکر کامارا، مهاجم فرانسوی ۲۹ ساله سابق الجزیره امارات پس از مذاکرات اولیه با باشگاه سپاهان، روز گذشته برای تست‌های پزشکی و توافقات نهائی وارد ایران شد. وی صبح دیروز پس از توافقات نهائی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با باشگاه امضا کرد. کامارا در کارنامه خود سابقه عضویت در تیم‌های الجزیره امارات، المپیاکو یونان، فولام انگلیس و تیم‌های فرانسوی موناکو، آمیان و دیژون را داراست. وی همچنین در رده ملی با پیراهن تیم ملی بزرگسالان موریتانی به میدان رفته است.
امینی مدیرعامل جدید باشگاه ملوان
مدیرعامل جدید باشگاه ملوان انتخاب و معرفی شد.
رامبد رشیدی‌راد سرپرست مدیرعاملی ملوان روز گذشته به صورت مکتوب از سمتش استعفا کرد. دلیل این استعفا، دخالت‌های افراد خارج از چارت باشگاه عنوان شده بود. بعد از این موضوع و تصویب هیئت‌مدیره ملوان قرار شد ناخدا غلامرضا امینی به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت کند. این در حالی بود که گفته می‌شد رشیدی‌راد به عنوان نایب‌رئیس ادامه خواهد داد که پیگیری‌ها نشان از تصمیم قطع همکاری وی با باشگاه شمالی دارد. در کارنامه کاری امینی، ریاست تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش و ریاست فدراسیون قایقرانی ایران به چشم می‌خورد. احمد دنیامالی وزیر ورزش پیش از این به عنوان رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ملوان فعالیت می‌کرد و با حضور وی در وزارت ورزش مشخص نیست وضعیت این همکاری به چه شکل پیش خواهد رفت.
رونالدو: با پیراهن النصر از فوتبال خداحافظی می‌کنم
کریستیانو رونالدو تاکید کرد که به احتمال خیلی زیاد با پیراهن النصر از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
کریستیانو رونالدو در ۳۹ سالگی همچنان اصرار به حضور در میادین دارد. این فوق ستاره پرتغالی زمان خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد. او در یک برنامه تلویزیونی گفت: شاید دو- سه سال دیگر بازی کردم. به احتمال بسیار زیاد با پیراهن النصر از فوتبال خداحافظی می‌کنم. هنوز چیزی مشخص نیست و شاید النصر آخرین ایستگاه فوتبالی من باشد. رونالدو درباره وضعیتش در لیگ عربستان گفت: من اوضاع بسیار خوبی در النصر و عربستان دارم. این‌جا همه چیز خوب است و من خوشحالم. رونالدو درباره این سؤال که آیا نتایج تیم‌های قبلی خود را دنبال می‌کند، گفت: بله هر وقت که فرصت داشته باشم این کار را می‌کنم. من نتایج رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس را پیگیری می‌کنم. حتی لیگ پرتغال و نتایج اسپورتینگ لیسبون را دنبال می‌کنم. رونالدو فصل جدید لیگ عربستان را هم با گلزنی آغاز کرد و در دیدار برابر الرائد یک گل دیدنی را به ثمر رساند؛ هر چند که النصر در این بازی متوقف شد تا در همین ابتدای کار دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهد.
کارت بازی بلانکو صادر شد
با اعلام باشگاه استقلال، کارت بازی مهاجم آرژانتینی این تیم صادر شد.
پس از کش و قوس‌های فراوان دیروز قرارداد «گوستاوو بلانکو» با استقلال ثبت و کارت بازی او صادر شد. به این ترتیب بلانکو می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی، استقلال را در مصاف با هم نام خوزستانی همراهی کند.