کد خبر: ۲۹۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

تقدیر مسئول ستاد مردمی جاماندگان اربعین از دست‌اندرکاران این اجتماع بزرگ فرهنگی

 
 
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و مسئول ستاد مردمی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران از عوامل برگزاری این مراسم باشکوه تجلیل کرد.
به گزارش کیهان، سردار حسن حسن‌زاده طی پیامی، از عوامل برگزاری این مراسم باشکوه تجلیل کرد.
در این نامه ضمن اشاره به ویژگی‌های متفاوت مراسم امسال از جمله افزایش چشمگیر جمعیت نسبت سال قبل، استقرار بیش از ۲۵۰۰ موکب مردمی برای خدمت‌رسانی به زائران، برگزاری بالغ بر ۶۰ نماز جماعت بزرگ و پر شکوه، ارتقاء خدمات بهداشتی و خدمات کودک و مادر، نظم و امنیت کم‌نظیر و پخت و توزیع ده‌ها هزار پرس غذای نذری در خیابان فدائیان، بر موضوعات ابتکاری و خلاقیت نیز تاکید شده‌ است؛ موضوعاتی مانند برپایی استیج‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، چهارپایه خوانی، تعزیه‌خوانی و اجرای سرود‌های با گروه‌های ۳۰ تا ۱۱۰ نفره.
در این پیام از ائمه جمعه تهران، استانداری و فرمانداری تهران، شهرداری پایتخت، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی‌(ع)، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سازمان تبلیغات، پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس، رسانه ملی، هیئات مذهبی شرق و جنوب شرق تهران و پایگاه‌های مقاومت بسیج تهران و... بابت مشارکت در برگزاری هرچه بهتر مراسم جاماندگان، تقدیر
شده است.