کد خبر: ۲۹۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

راهپيمايي نمازگزاران تهراني در حمايت از مردم بحرين

نمازگزاران تهرانی بعد از اقامه نماز جمعه در اقدامی خودجوش در حمایت از مردم مظلوم بحرین و محکوم کردن انتخابات فرمایشی در این کشور راهپیمایی کردند.



به گزارش واحد مرکزی خبر، در این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر آل خلیفه احقاق حقوق ملت مظلوم بحرین و برگزاری انتخابات واقعی و همچنین پایان مداخله برخی کشورها در امور بحرین را خواستار شدند.  
در این راهپیمایی که از مسیر ضلع شرقی دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد راهپیمایان، آمریکا و رژیم صهیونیستی را منشأ همه ظلم‌ها در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه و جنایات علیه مردم مظلوم بحرین معرفی و بر وحدت میان امت اسلامی تأکید کردند.