پلیس تهران به شرارت اراذل و اوباش یافتآباد پایان داد
معاون مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از دستگیری دو شرور و اراذل و اوباش سابقهدار که با قدرتنمایی منجر به قطع عضو شهروندی شده بودند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ سعید راستی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم و القای حس ناامنی در جامعه میشود؛ اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهمزنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمیدهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند. راستی با اشاره به شناسایی و دستگیری دو شرور و اراذل و اوباش سابقهدار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران عملیات این پلیس افزود: دو شرور دستگیر شده که با نزاع و درگیری و قدرتنمایی با قمه موجب قطع عضو شهروندی شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محله یافتآباد تهران دستگیر شد. وی با بیان اینکه دستگیری این دو شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد؛ گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.