kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۵۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

رئیس‌جمهور منتخب: باید به وعده‌ها صادقانه عمل کنم

 
 
رئیس‌جمهور منتخب در همایش سپاس با بیان اینکه باید به آنچه گفتم صادقانه عمل کنم، گفت: لطفا زیاد از من تعریف نکنید، تلاش نکنید بیش از آنچه هستم، مرا بزرگ کنید.اگر حق و انصاف را رعایت کنیم و به نخبگان، توانمندان، تولیدکنندگان و کارخانه‌دارها میدان بازی دهیم، ایرانی قادر است عزت را مجددا به این خاک برگرداند.
مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در همایش ستاد فعالان مرکزی با بیان اینکه اکنون وقت عمل به وعده‌هاست، تصریح کرد: اگر دست به دست هم ندهیم، برنامه و هدف روشن نداشته باشیم و از کارشناسان و نخبگان استفاده نکنیم و نپذیریم که براساس عدالت و انصاف عمل کنیم، شعارهایی که دادیم همه باد هوا خواهد بود.
وقت شعار دادن نیست، زمان عمل به وعده‌هاست
وی در ادامه بیان کرد: اکنون زمان شعار دادن نیست وقت عمل کردن است، بارها گفته‌ام که حضرت علی به مالک اشتر می‌فرمایند تو را به سمت ولایتی می‌فرستم که حاکمانی از خوب و بد حکم کرده‌اند و مردم پشت سر به تو نگاه خواهند کرد همان‌گونه که تو به آنها نگاه می‌کردی، پشت سر تو همان حرف‌هایی را خواهند زد که تو پشت سر آنها می‌گفتی. باید کاری کنیم که مردم باید پشت سر ما حرفی را بزنند که با گفته‌های ما همخوانی داشته باشد.
صداقت باید در عمل خود را نشان دهد
رئیس‌جمهور منتخب با تاکید بر اینکه صداقتی که از آن حرف زدیم باید در عمل خود را نشان دهد، اظهار کرد: اگر طور دیگر عمل کنیم این اعتماد و امید به ناامیدی تبدیل خواهد شد. برای اینکه بتوانیم این کار را انجام دهیم همه باید کمک کنند. ما یک جناح و دسته نبودیم ما معترض بودیم به اینکه یک جناح و دسته باشد و یکصدا گفتیم همه ایران؛ ایران رنگین کمان قومیت‌ها و فرهنگ‌هاست.