kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷

کیسه پیاز ! (گفت و شنود)

 
 
گفت: تیتر دو هفته قبل کیهان با عنوان «‌اسب‌ زین شده زیر پای دولت چهاردهم‌» بدجوری اعصاب مدعیان اصلاحات را به هم ریخته است و هنوز دارند علیه آن جیغ می‌کشند!
گفتم: خب حق دارند چون در گزارش کیهان با ارائه اسناد و آمار از دستاوردهای فراوان دولت شهید رئيسی یاد شده بود و مدعیان اصلاحات که از یک‌سو نمی‌توانند این دستاوردها را انکار کنند و از سوی دیگر در دولت ۸ ساله خود غیر از دو برابر کردن تحریم‌ها و تعطیلی کارخانه‌ها و بتن‌ریزی در تاسیسات هسته‌ای و باج دادن به آمریکا و... هیچ دستاورد دیگری نداشته‌اند! باید هم از روشنگری کیهان دادشان به هوا بلند شود!
گفت: وقتی نشان داده‌اند که غیر از خسارت محض و فاجعه‌آوری برای ملت و نظام هیچ هنر دیگری ندارند، برایشان بهتر است که سکوت کنند، چرا جیغ می‌کشند و به جای استدلال ناسزا می‌گویند؟! 
گفتم: ‌ای عوام! اصلاحاتچی‌ها قرار است بند و بساطشان را برای دولت پزشکیان هم پهن کنند و گزارش‌های مستند کیهان هشدار به آقای پزشکیان است که به سابقه این جماعت نگاه کند و فریبشان را نخورد.
گفت: این جماعت با این کارنامه خسارت‌بار و مدیریت بی‌دستاورد و کارنابلدی و‌... قرار است در دولت چهاردهم چه بکنند؟!
گفتم: فعلاً که خودشان از خودشان تعریف می‌کنند و بعدش هم برای خودشان کف می‌زنند و تشتک می‌پرانند!
گفت: درباره کارنامه منفی خودشان چه بهانه‌ای می‌آورند؟!
گفتم: از دانش‌آموزی پرسیدند چرا پدرت از دیدن کارنامه‌ات،‌گریه‌اش گرفته؟ گفت؛ نمراتم خوب است ولی کارنامه‌ام را روی کیسه پیاز گذاشته بودم، به همین خاطر‌، هرکس نگاه می‌کند ‌گریه‌اش می‌گیرد!