kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۱۸۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳

یمن: از این پس بدون هیچ حد و مرزی عمق اسرائیل را می‌زنیم

 
 
سخنگوی انصارالله یمن پس از اینکه این جنبش قدرتمند، پاسخ دندان‌شکنی به حمله رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات نفتی الحدیده داد، گفت: از این پس در هدف قرار دادن سرزمین‌های اشغالی، خط قرمزی نخواهند داشت.
«محمد عبدالسلام» که با شبکه تلویزیونی «الجزیره» گفت‌و‌گو می‌کرد، با بیان اینکه «ما به هیچ قانون درگیری با دشمن صهیونیستی پایبند نخواهیم بود»، تاکید کرد: «از هیچ تشدید تنشی نمی‌ترسیم و در راه یک مسئله عادلانه حرکت می‌کنیم.» سخنگوی انصارالله یمن این را هم گفت که ارتش این کشور از این پس در برابر رژیم صهیونیستی، هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و «عمق اراضی اشغالی را هدف قرار خواهد داد.» روز شنبه رژیم صهیونیستی به الحدیده حمله کرد. اگرچه، بسیاری هم بر این باورند که این حمله را کشورهای آمریکا و انگلیس انجام داده‌اند و برای حفظ آبروی صهیونیست‌ها توافق شده، مسئولیت آن را اسرائیل برعهده بگیرد! یمنی‌ها هم فوراً پاسخ این تجاوز را دادند. به گزارش ایسنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن درباره تجاوز نظامی روز شنبه گفت: «تجاوزات اسرائیل به الحدیده آشکار بود و دشمن جنگی علنی را آغاز کرد. تجاوز اسرائیل به الحدیده تلاشی برای تغییر چهره شکست‌خورده دشمن است. ما هم عمق اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد.»
رهبر انصارالله یمن نیز اعلام کرد: تل‌آویو دیگر در امان نخواهد بود. محمد الحوثی ضمن تاکید بر این که پهپاد یافا ساخت یمن بود، گفت: دامنه عملیات ارتش یمن گسترش می‌یابد.