kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۲۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

کیهان و خوانندگان

 
 
* امروز نهضت امام حسین(ع) بعد از 1385سال به بار نشسته و این تلألو درخشان امامت و ولایت را در جبهه مقاومت بعینه می‌توان مشاهده نمود که همچنان پیشرو و به سمت قله در حرکت است و ان‌شاءالله به فتح مبین نزدیک است تا پرچم را به صاحب آن تحویل نماید. 
بهرامی
* این ادعا که گفته شود با مذاکرات می‌توان همه تحریم‌ها را برداشت به‌خودی خود مشکلی ایجاد نمی‌کند، چه اینکه ممکن است افراد و رسانه‌ها درباره موضوعات گوناگون و به ویژه در ایام تبلیغات انتخاباتی دیدگاه‌هایی شاذ و حتی عجیب و غریب داشته باشند. اما ماجرا زمانی حساسیت پیدا می‌کند که این وهمیات مبنای تصمیم‌گیری در سیاست خارجی قرار بگیرد. چرا که خسارت‌های این طرز تفکر و ساده‌سازی مسائل پیچیده، منافع ملی یک جامعه را بر باد می‌دهد.آیا برجام سراسر خسارت که در آن امتیازهای نقد دادیم و هیچ چیز عاید ما نشد هنوز عبرت نشده است؟
آمالی
* گاهی دیده می‌شود، افرادی قلم به ‌دست به صورت افراطی با جهت‌گیری‌های نادرست به سیاه‌نمایی از کشور و نظام می‌پردازند. چنین رویکردی در نهایت به ایجاد ناامیدی و سرخوردگی اجتماعی ختم می‌شود. امروز کشور در وضعیتی است که حل و فصل مشکلات اقتصادی آن تنها در سایه ایمان و امید به آینده امکان‌پذیر است. انتظار آن است که منصفانه نقد کنیم و قلم و بیان خود را نه با نگاه حزبی، بلکه با نگاه ملی به حرکت درآوریم.
گرجی
* آقای پزشکیان! اطرافیان شما سمت درست تاریخ نیستند تحلیل‌هایشان غیرواقعی و گمراه‌کننده است. مردم ایران هرگز از دادن هزینه برای آنچه برایش خون داده‌اند خسته نشده‌اند و نخواهند شد. تشییع شهدا به ویژه سردار دل‌ها سلیمانی و رئیسی مظلوم گواه این مدعاست. عاشقان حسین هرگز خسته نمی‌شوند.
نیک‌نام
* با توجه به این که رئیس‌جمهور منتخب تکیه کلامش آیات و روایات هست، پیشنهاد می‌کنم برای عملی کردن آیات و روایات بخشی از کابینه پر از دستاورد مثبت شهید رئیسی را که برای پیشرفت کشور ریل‌گذاری خوب وکم‌نظیری داشته‌اند‌، در دولت آینده حفظ کند تا خللی در امور جاری کشور رخ ندهد.
مهربانی اصفهان
*با توجه به آیه کونوا مع الصادقین، و با توجه به تسلط رئیس‌جمهور منتخب به قرآن کریم، کمترین چیزی که ملت از او می‌خواهند صداقت است!
حسنی
* آقای پزشکیان اکنون رئیس‌جمهور همه ماست و وظیفه‌ همه ما همدلی و کمک به ایشان است، اما نه با ترک وظیفه‌مان در جهاد تبیین‌. به وسع خویش تلاش می‌کنیم تا حقایق برای همه روشن 
شود.
یعقوبی‌
* کارشناس اسرائیلی می‌گوید، ما در حال سقوطیم، اسرائیل سلاح [هسته‌ای] دارد و باید از آن [علیه ایران] استفاده کند! این قوم وحشی نه تابع قوانین بین‌المللی است و نه بویی از شرف و انسانیت برده است.
بعد از طوفان‌الاقصی و عملیات غرورآفرین وعده صادق این غریقان مستأصل روی تمام جنایتکاران عالم را سفید کرده‌اند!‌
حسن‌پور
* از مسئولان امر درخواست می‌شود، با تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان لباس‌هایی که نماد شیطان‌پرستی و... مثل (دزدان دریائی، جمجمه، استخوان سگ، صلیب، گیتار‌، عکس و نوشته‌های خارجی دور از شئون اخلاقی و انسانی) برخورد نمایند. 
‌احتشامی
* از مسئولان امر درخواست می‌شود تدبیری برای جمع‌آوری سگ‌ها از منازل و آپارتمان‌ها نمایند که هم باعث اختلاف و دعوای ساکنین شده و هم باعث آلوده شدن محیط زندگی مردم.
‎آذری