kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۶۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
قرارداد با سرمربی جدید بعد از المپیک پاریس نهائی می‌شود

مذاکره با ۳ گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال

 
 
 
رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و این که اجازه نمی‌دهد کار به پایان سال بکشد، گفت: روند مذاکرات خوب بوده و امیدوارم بزودی سرمربی جدید را معرفی کنیم.
تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال با عملکرد ضعیفی که از خود نشان داد در جایگاه پانزدهم رنکینگ جهانی قرار گرفت. پیش از برگزاری این مسابقات هدایت تیم ملی والیبال ایران به مربی گمنام برزیلی- فرانسوی رسید، اما عملکرد ضعیف او در میانه مسابقات و هفت شکست متوالی سبب شد تقوی رئیس جوان فدراسیون والیبال «موریس موتا پائز» را از هدایت تیم ملی والیبال ایران برکنار کند.
پس از برکناری این مربی هدایت تیم ملی به دستیار اول او پیمان اکبری رسید؛ اگرچه تیم ملی با این مربی به دو پیروزی مقابل هلند و آمریکا رسید اما در دو هفته پایانی هم شکست خورد و تیم ملی والیبال ایران از ۱۲ بازی لیگ ملت‌ها ۱۰ شکست و دو پیروزی در کارنامه خود ثبت کرد. تقوی رئیس فدراسیون والیبال بلافاصله پس از عملکرد ضعیف تیم ملی وعده جذب مربی طراز اول برای تیم ملی والیبال مردان داد.
تقوی درباره آخرین وضعیت مذاکراتش با سرمربیان خارجی برای هدایت تیم ملی والیبال مردان گفت: به سه مربی بزرگ دنیا پیام فرستادیم، دو تا از این مربیان پاسخ دادند و با آن‌ها وارد مذاکره شدیم. یکی از این مربیان هنوز به ما پاسخ نداده و منتظر جواب او هم هستیم. خدا را شکر تا به الان روند مذاکرات خوب بوده و خیلی امیدوارم که به زودی با این مربیان به نتیجه برسیم. هر چند که خیلی از مربیان خوب دنیا الان در المپیک هستند و قاعدتاً تا بعد از المپیک به دلیل مسائل حرفه‌ای نمی‌توانیم خیلی از موضوعات را علنی کنیم. اما از همین‌جا یک قول به مردم می‌دهم که اجازه نمی‌دهم مثل خیلی از مواقع انتخاب سرمربی به پایان سال موکول شود، قطعاً در کوتاه‌ترین زمان بعد از المپیک قرارداد را عقد و اعلام خواهیم کرد.