kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

ورود مدعیان اصلاحات به عصر جدید تحریف

 
 
پیش از این، مطالب و گزارش‌های مستند کیهان، بارها از سوی طیف افراطی مدعی اصلاحات تحریف شده است. مثلا با جابه‌جایی جملات و پس و پیش کردن برخی کلمات یا حتی کم و زیاد کردن برخی علائم، یا بازنشر ستون مربوط به مطالب مردمی که در قسمت «کیهان و خوانندگان» منتشر می‌شود به عنوان گزارش کیهان! سعی در فریب خواننده و القاء نظر و پیام خود و دیگران به جای نظر و پیام کیهان کرده‌اند. اما پیروزی آقای پزشکیان در انتخابات و رسیدن بوی کباب به دماغ برخی از این افراطیون و «کاسبان پُست»، چنان آنها را از خود بی‌خود کرده است که این بار، مرزهای تحریف و سانسور را جا به جا کردند.
روی صحبت ما راجع به، تیتر یک روز سه‌شنبه 19 تیر روزنامه کیهان است که در آن تلاش شد، به گوشه‌ای از آن شرایطی که دولت شهید رئیسی به دولت آقای پزشکیان تحویل می‌دهد، پرداخته شود. این بار سانسورچی‌ها، نه با جابه‌جایی کلمات یا پس و پیش کردن جملات، که با اضافه کردن جملاتی -که اصلا در گزارش وجود ندارد- به جنگِ آگاهی رفتند که در نوع خود، بی‌نظیر است!
«ادعای عجیب کیهان: دولت پزشکیان دولتی با خزانه پر، تورم پایین و ارزانی طلا و سکه و دلار و خودرو تحویل می‌گیرد!...روزنامه کیهان مدعی شد که دولت مسعود پزشکیان دولتی با خزانه پر، تورم و نرخ بیکاری پایین، رشد اقتصادی بالا، وضعیت معیشتی مناسب مردم و ارزانی طلا و سکه و دلار تحویل می‌گیرد!» اینها جملاتی هستند که اصلا در گزارش کیهان دیده نمی‌شود! اما «گله وار» از سوی این طیف در رسانه‌هایشان «توزیع مویرگی» شده است!