kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان خبر داد

دستگیری تیم تروریستی ۸ نفره شب قبل از انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی ۸ نفره توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شدند.
 
 
 
 
رضا شریفی، رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در این مرحله
970 هزار و 11 برگ تعرفه در سیستان و بلوچستان مصرف شد و قریب به 51 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
وی ادامه داد: اعضای تیم تروریستی دستگیر شده وابسته به بیرون مرز و آماده انفجار در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.
رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان افزود: در استان 969 هزار و 162 نفر از مجموع یک‌ میلیون و 919 هزار نفر واجد شرایط در دور انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد
654 هزار و 639 نفر معادل 67.6 درصد به مسعود پزشکیان و 299 هزار و 651 نفر معادل 32.4 درصد به سعید جلیلی رأی دادند.
به گفته شریفی 13هزار و 569 رأی باطله (معادل 1.4درصد) به صندوق‌ها انداخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم، سران طوایف، علما و نخبگان همه و همه در این انتخابات کمک کردند و به معنای واقعی مردم و نظام برنده این انتخابات بودند. ما در روند انتخابات استان حتی یک مورد شکایت نداشتیم و در این راستا از مجموعه عوامل اجرائی و ستاد دو نامزد و مردم استان کمال تشکر را داریم.
شریفی تصریح کرد: مردم با این حضور به معاندین و دشمنان پیام دادند که با لبیک به ندای رهبری با تمام توان پای کار نظام و انقلاب هستند و ما به معنای واقعی قدردان این مردم هستیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی هشت نفره توسط نیروهای امنیتی استان دستگیر شدند و ما قدردان نیروهای امنیتی استان در تامین امنیت انتخابات هستیم.
وی گفت: امروز به همت دولت مردمی نقشه راه توسعه در استان آماده است و باید حواسمان باشد اجازه ندهیم هیچ دوگانه‌ای استان را از مسیر پیشرفت و آبادانی خارج کند.