kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
*بررسی عملکرد سه ساله دولت سیزدهم و شخص شهید رئیسی نشان می‌دهد، اقتصاد و سیاست جمهوری اسلامی ایران به مرحله مدیریت و کنترل مرحله به مرحله تورم و از سیاست خارجی التماسی به سیاست خارجی متوازن رسیده است. امیدواریم دولت جدید دولتی باشد که این مسیر را تداوم ببخشد.
کچویی
*دولت سیزدهم توانست کشور را از بسیاری بن‌بست‌ها نجات دهد؛ اما با توجه به ضعف این دولت در کار رسانه‌ای و ناتوانی آن در ارائه کامل عملکرد خود، خیلی از مردم در جریان کارهای بزرگ این دولت نیستند. البته در این میان ارائه چند آمار اقتصادی مغشوش از سوی برخی افراد مغرض و ندیدن این همه خدمات در طول چند سال گذشته فقط نشان‌دهنده میزان دشمنی این افراد با ایران قوی است.
کاکاوند
* در حالی که ماه‌ها از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه می‌گذرد ولی مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین همه جهانیان را در بهت و شگفتی فرو برده است. گزارش اجمالی از وضعیت میدانی جنگ حاکی است صهیونیست‌ها در مخمصه‌ای بزرگ افتاده‌اند و غیر از پایان دادن به جنگ راه نجات دیگری ندارند.
فرهمند
* تهدیدحمله به مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان که به تازگی در رسانه‌های عبری مطرح شده‌، درصورت عملی شدن می‌تواند موجب نابودی کامل رژیم صهیونیستی در یک جنگ گسترده شود. واقعیت این است عقلانیت در تصمیم‌گیری حاکمان این رژیم به هیچ وجه وجود ندارد.
ایمانی
* وقتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی به برگشت به این سرزمین‌ها تمایل نشان نمی‌دهند یا حداقل تضمین امنیتی وجود ندارد که بتوانند به راحتی در این مناطق زندگی کنند و از سوی دیگر مردم سراسر دنیا با آگاهی کامل علیه جنایات رژیم صهیونیستی فریاد محکومیت سر می‌دهند، یعنی این که شکست رژیم صهیونیستی ترمیم ناپذیر است.
فرامرزی
* اسرائیلی‌ها میزان تهدیدات حزب‌الله را درک نمی‌کنند. مقاومت لبنان با تعداد زیاد موشکی که در اختیار دارد، در میان قدرت‌های موشکی بزرگ جهان قرار گرفته است. به همین دلیل جنگ گسترده در شمال سرزمین‌های اشغالی به یک حل‌وفصل بد و بهای دردناک برای اسرائیل ختم خواهد شد.
قدوسی
* جنگ فراگیر اسرائیل علیه لبنان و جنبش حزب‌الله امری آسان نخواهد بود چرا که ضلع دیگر جبهه مقاومت یعنی شورای هماهنگی مقاومت عراق اعلام کرده اگر این تهدیدها عملی شود، دامنه و کیفیت عملیات آنان نیز بالاتر خواهد رفت و منافع آمریکا در عراق و منطقه، به اهداف مشروعی برای نیروهای مقاومت تبدیل خواهد شد. بنابراین اگر جنگی صورت بگیرد، تمام منافع آمریکا در تیررس قرار 
خواهد گرفت.
قائدی
* ضمن تشکر از تأکید دستگاه قضا، در برخورد با شکایات انتخاباتی، به این قوه عرض می‌کنم مردم از شما می‌خواهند ترک فعل‌هایی را که در دولت‌های قبل صورت گرفته و موجب خسارت‌های غیر قابل جبران شده است پیگیری ‌نمایید. به عنوان نمونه پایانه مسافربری شرق تهران بعد از سال‌ها توقف‌، با نابودی بسیاری از امکاناتش، چند روز قبل راه‌اندازی شد!
متبحری
* در جنگ اقتصادی هیچ فرماندهی آمار پایگاه‌های خود را لو نمی‌دهد. از آن بدتر اینکه عده‌ای جاهل یا عامل بیگانگان دائم در حال تحریف دستاوردها هستند و به دشمن گرای ضعف می‌دهند؟ این به دشمن انگیزه تعرض و زیاده‌طلبی می‌دهد.
جانعلی‌زاده
* مسافری اعتراض می‌کند که هزینه پارکینگ فرودگاه شده
200 هزار تومان! آخوندی می‌گوید، خب با تاکسی بیا، بیشتر از این‌ها باید پرداخت کنی! سه سال بود از این نوع ادبیات از بالا به پایین با مردم خبری نبود و داشتیم این‌گونه خاطرت تلخ را فراموش 
می‌کردیم.
‌محمودی