kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴

اخبار کوتاه از فوتبال

 
 
پاسخ قطعی و منفی پرسپولیس به بیرانوند 
پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، تلاش‌هایی برای بازگرداندن این دروازه‌بان به جمع سرخپوشان در روزهای گذشته آغاز شده بود که بدون نتیجه به پایان رسیده است. در آخرین تلاش رخ داده برای مذاکره پرسپولیس با بیرانوند، شب گذشته تماسی بین نزدیکان این دروازه‌بان با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام و پیشنهاد مذاکره رودررو بین رضا درویش و بیرانوند داده شد. پیشنهادی که با مخالفت مدیران پرسپولیس همراه شده و به نزدیکان بیرانوند اعلام شده است هیئت‌مدیره مخالف بازگشت او به پرسپولیس است و به همین دلیل رضا درویش نیز نمی‌تواند مذاکره‌ای با بیرانوند داشته باشد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال
 معرفی شدند 
پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال که در تاریخ بیستم خرداد سال جاری صورت گرفت، امروز اعضای حقوقی هیئت مدیره، نمایندگان خود را در هیئت مدیره به این شرح معرفی کردند: ۱- احمد شهریاری، ۲- فرشید سمیعی، ۳- مهدی افضلی، ۴- مصطفی کارخانه، ۵- مهدی حیدرزاده. پس از برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره با اعضای نام برده شده، مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و نایب‌رئیس هیئت مدیره مشخص خواهند شد.
پرسپولیس مطالبات بازیکنانش را داد 
سرخپوشان پایتخت که طی قهرمانی‌های متوالی، مطالبات زیادی از باشگاه داشتند، کلیه مطالبات خود را دریافت کردند. در جریان اقدام باشگاه پرسپولیس کلیه مطالبات قرمزپوشان شامل مطالبات فصل جاری به علاوه پاداش ‌قهرمانی‌های دو فصل و مطالبات سه فصل گذشته را پرداخت و حساب سرخپوشان به روز شد و باشگاه هیچ بدهی از نظر قرارداد، پاداش و دیگر حساب‌ها با اعضای تیم ندارد.
بوژوویچ سرمربی استقلال خوزستان شد
مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با میودراگ بوژوویچ برای لیگ بیست و چهارم به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند. او سرمربی سابق تیم‌های لوکوموتیو مسکو، اف‌سی مسکو، ستاره سرخ بلگراد، آرسنال‌تولا و نفتچی باکو بوده است.