کد خبر: ۲۹۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا

58 تبعه افغانی حاضر در مراسم پنج‌شنبه گذشته از کشور اخراج می‌شوند

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: در مراسم پنج‌شنبه گذشته 63 افغانی حاضر بودند که 58 نفر از آنها به صورت غیرمجاز در ایران ساکن بودند که پس از دستگیری به اردوگاه تحویل داده شده و از ایران اخراج می‌شوند.


سرهنگ رضایی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در مورد افغانی‌های حاضر در جشن پنج‌شنبه گذشته اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در این زمینه دقیق انجام نشده و این گروه نه سازماندهی شده بودند و نه جزء گروه‌های تکفیری بودند.وی تصریح کرد:‌ در این مراسم 63 نفر حضور داشتند که 58 نفر از آنها از اتباع غیرمجاز بودند.این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: این 58 نفر به اردوگاه تحویل داده شده‌اند و به زودی از ایران اخراج می‌شوند.