kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
سخنگوی دولت:  

نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی نصف شد

سخنگو و دبیر هیئت دولت درباره اشاره یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی به مسئله رشد نقدینگی در دولت شهید رئیسی تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی نصف شد.
 
 
 
 
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ادب مرد به ز دولت اوست!
وی خاطر نشان کرد: نرخ رشد نقدینگی در دولت ‌شهید رئیسی از ۴۲.۸ درصد در مهر ۱۴۰۰ به ۲۴.۱ درصد در فروردین ۱۴۰۳ کاهش پیدا کرد. سخنگوی دولت افزود: مقابل دوربین گرفتن نموداری که انبوه نقدینگی دولت سابق را به‌اضافه نقدینگی جدید در مجموع با هم نشان می‌دهد، بی‌اخلاقی سیاسی است.
شکایت بهادری جهرمی 
در پی نشر اکاذیب محسن برهانی
امیرحسین بهارلو وکیل 
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ثبت شکایت علیه محسن برهانی به دلیل نشر اکاذیب و افترا به دستگاه قضائی خبر داد. محسن برهانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده علی بهادری جهرمی و برادر او بدون زحمت و بدون دادن آزمون دکتری، دکترا گرفته و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس شده‌اند.
این در حالی است که علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت در آزمون دکتری دانشگاه تهران بدون هیچ سهمیه‌ای و با رتبه تک‌رقمی پذیرفته شده است و با طی کردن فرآیند قانونی اکنون نیز عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد. پیش از این محمد بهادری جهرمی نیز در پیامی با تکذیب ادعای برهانی نوشت: ‏«از طریق کنکور بدون سهمیه و با رتبه یک وارد دانشگاه تهران شدم. حاضرم در دانشگاه تهران در حضور دانشجویان در نقش هیئت منصفه راجع به دروغ‌گویی‌تان مناظره کنم.»