kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

تقلای مزدوران رژیم صهیونیستی علیه انتخابات در ایران (نگاه)

 
 
 نوید شفیعی
دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد و دور دوم نیز جمعه 15 تیر با حضور مردم برگزار خواهد شد.
دور اول انتخابات کم‌حاشیه نبود و شاهد فعالیت گروهک‌های تروریستی، معاندین، رسانه‌های مزدور و دیگر عناصر تجزیه‌طلب بودیم. عناصر و گروه‌هایی که همگی پول توجیبی‌شان را از رژیم صهیونیستی و غرب می‌گیرند. 
پیش از دور اول انتخابات ریاست جمهوری فعالیت گروهک‌های تروریستی جیش‌الظلم، داعش و... علیه مردم و کشور آغاز شد.
در مرحله اول گروهک مزدور و وابسته جیش‌الظلم به رژیم موقت صهیونیستی اقدام به پر کردن فیلم‌هایی کردند که در آن از حس میهن‌دوستی و مردم‌دوستی گفتند. در این فیلم انتخابات را محکوم کردند و از مردم خواستند تا در این انتخابات شرکت نکنند. 
این گروهکی که با حمایت اسرائیل درخواست کمک مالی و پول از مردم کرده بود تا تسلیحات کشتار جمعی اعم از بمب‌های انتحاری و دیگر تجهیزات فردی همچون سلاح‌های گرم را تهیه کنند، صحبت از نوع‌دوستی و میهن‌دوستی کردند.
در مرحله دوم فیلم‌هایی از آماده شدن این گروهک برای حمله به داخل شهرها پخش کردند. تهدید کردند که انتخابات را برهم می‌زنند و به مردم هشدار دادند تا در انتخابات شرکت نکنند. همان‌هایی که تا پیش از این از مردم‌دوستی صحبت می‌کردند. فیلم‌هایی که تا به اینجا ضبط شده بود از ترس قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و رصد شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و دیگر ارگان‌های حافظ امنیت تماما در بیابان‌ها و یا غارها ضبط شده بود؛ حتی طوری صورت‌هایشان را پوشانده بودند و تغییر صدا ایجاد کرده بودند که نه چشم‌هایشان دیده می‌شد و نه صدایشان واضح بود.
مرحله سوم اما تغییر کرد. برایشان طبیعی بود که مردم کشور به افرادی که دستشان به خون مرزبانان کشور و حافظان امنیت و پول توجیبی‌بگیران رژیم صهیونیستی هستند اطمینان نکنند؛ پس دست به اقدام زدند تا در انتخابات اختلال ایجاد کنند.
پس از اتمام رأی‌گیری درحالی که سربازان وظیفه و افسران نیروی انتظامی در مسیر بازگرداندن صندوق‌ها به فرمانداری بودند، اشرار مسلح ناشناس به یکی از خودروهای حامل صندوق اخذ آرای مردم در محور راسک به جکیگور حمله کردند که بر اثر این حمله دو نفر از ماموران شهید و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.
گفتنی است همین گروهک تروریستی جیش‌الظلم با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبه‌رو شد.
همچنین تروریست‌های این گروهک در چابهار نیز به یک پایگاه نیروی انتظامی حمله کردند که با برجای گذاشتن تلفات موفق به ورود به این کلانتری نشدند.
در حین این عملیات که تروریست‌های انغماسی (نیروهای تروریستی که با سلاح‌ اقدام به ترور و کشتن افراد کرده و تا زمان کشته شدن دست از عملیات تروریستی برنمی‌دارند) حضور داشتند، پس از اینکه خود را در محاصره نیروهای خدوم و جان بر کف سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات دیدند اقدام به گروگان‌گیری کرده و از کودکان و مردم مظلوم سیستان و بلوچستان به عنوان سپر و فرار از معرکه استفاده کردند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به سلامت نجات پیدا کرده و تروریست‌ها هلاک شدند.
نهایتا باید گفت که بسیاری از دیگر اقدامات گروهک‌های تروریستی در ایران با هوشیاری حافظان امنیت خنثی شد.
رسانه‌های معاند و بی‌اراده غرب نیز که افسارشان در دست رژیم صهیونیستی است فعالیت‌های خود را برای تزریق ناامیدی و بی‌میلی به مردم برای عدم حضور در انتخابات شروع کردند. این رسانه‌‎ها با پخش اخبار جعلی و دروغین علیه کاندیداهای ریاست جمهوری و صحبت دائمی از بی‌فایده بودن حضور در انتخابات سعی در کاهش مشارکت داشتند.
از طرف دیگر اجیرشدگان خارج از کشور نیز که نان خود را در وطن‌فروشی دیدند، جلوی سفارت‌ها و نمایندگی‌های ایران در کشورهای خارجی تجمع کردند. اقدامی که به غیر از تخریب جلوه و وجهه کشور در کشورهای خارجی آورده دیگری نداشت.
افرادی که شعارشان زن بود، خطاب به زنان ایرانی فحش رکیک دادند و توهین کردند. مزدورانی که شعارشان آزادی بود، هر کار دور از شأنی را برای جلوگیری از رای دادن ایرانیان خارج از کشور انجام دادند. این مجموعه اقدامات باعث شد تا کشورهای خارجی برای برگزاری انتخابات قانونی و به‌حق جمهوری اسلامی ایران و برای کنترل جریان زن، زندگی، آزادی پلیس قرار دهد تا مبادا با اقدامات دور از انسانیت به ایرانیانی که قصد رای دادن دارند صدمه‌ای بزنند.
این گروه‌های ده نفره در کشورهای خارجی نه‌تنها در منصرف کردن ایرانیان خارج از کشور موفق نبودند، بلکه با اقدامات تحریکی که داشتند، توسط پلیس‌ بازداشت شدند. 
جالب اینجاست این رسانه‌ها و افرادی که رای مردم را تاثیرگذار نمی‌دانند، شأن انسانی خود را زیر سؤال بردند و مجددا رفتار زشت و تخریبگر خود را یادآوری کردند.
تمامی این اقدامات که با حمایت کشورهای خارجی انجام شد، ناقض استدلال‌های پوشالی‌شان است. اینهائی که صحبت از عدم دموکراسی و عدم وجود مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران را به میان می‌آورند، مبالغ گزافی برای عدم مشارکت مردم در انتخابات هزینه‌ می‌کنند. اینهائی که صحبت از دموکراسی می‌کنند، با زور و تهدید و ارعاب و توهین از رای دادن مردم جلوگیری می‌کنند. اینهائی که صحبت از مردم‌دوستی و نوع‌دوستی می‌کنند، پایش که برسد حتی جان کودکان را سپر جان خود می‌کنند.