اخراج ۲۲ دانشجوی دانشگاه الازهر مصر به اتهام شرکت در تظاهرات
دانشگاه الازهر مصر 22 دانشجوی این دانشگاه را به اتهام شرکت در تظاهرات اخراج کرد.
به گزارش خبر گزاری تسنیم، «احمد حسنی» نایبرئیس دانشگاه الازهر اعلام کرد 22 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه به دلیل آن که اتهام آنها در حوادث خشونتبار به اثبات رسیده است از دانشگاه اخراج شدند.حسنی افزود که اخراج این دانشجویان پس از آن انجام شد که این افراد بقیه دانشجویان را به برگزاری تظاهرات در محوطه دانشگاه تحریک می کردند. وی افزود که نیروهای پلیس همچنین 9 دانشجوی دختر را در محوطه دانشگاه دستگیر و برای اجرای تحقیقات به دستگاه های مربوط ارجاع دادند.اخراج این دانشجویان در حالی است که پیش از این نیز رئیس دانشگاه المنیا 22 دانشجوی دختر و پسر منتسب به جماعت اخوان المسلمین مصر را به دلیل شرکت در تظاهرات دانشجویی به مدت یک سال از دانشگاه اخراج کرد.