kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۱۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

کیهان و خوانندگان

 
 
*‌ برخی از کاندیداها بدون توجه به آنچه در سال‌های قبل گذشته است و تجربه تلخ آن به روشنی در مقابل دیدگان ملت است، مذاکره ملتمسانه با آمریکا را راه‌حل مشکل تحریم‌ها می‌دانند! آخر این راه‌حل که در دهه 90 جز خسارت برای ایران چیزی نداشت! دیگر چه اتفاقی باید می‌افتاد تا بفهمیم آزموده را آزمودن خطاست!
گرایی
* روحانی به خاطر سخنان ناروایی که سال 96 درباره شهید خادم‌الرضا بیان کرد، تاوان داد، چرا که حتی رفقای خودش و هم‌حزبی‌هایش، او را گردن نمی‌گیرند و از او ابراز برائت می‌کنند. روحانی مورد بی‌اعتنائی مردم قرار گرفته و آیت‌الله رئیسی مظلوم، عزیز ملت ایران شده است.
علیان
* خواستند حضرت یوسف را بکُشند، فقط یک نفر رأی به نکُشتنش داد! حرف او اثر گذاشت، یوسف زنده ماند و عزیز مصر شد. پس رأی دادن تأثیر دارد، حتی یک رأی. برادر و خواهرم ان‌شاءالله کار نیمه تمام را در جمعه پیش‌رو با شرکت گسترده و انتخاب اصلح به سرانجام نیک برسانیم. 
قاری
* برخی پادوهای اجاره‌ای اشرافیت غربگرا، چه دست و پایی زدند تا میان نامزدهای جبهه انقلابی همدلی پدید نیاید‌، ولی حال که آقای قالیباف، با همت و درایتی انقلابی، پای حمایت از آقای جلیلی آمده، همه آن دروغ پراکنان، در افسردگی قرار گرفته‌اند و ناسزا می‌گویند.
تدینی
*‌ اکنون که دوباره و در فرصت انتخابات، اتحاد میان طیف‌های انقلابی در حال شکل‌گیری است، مزدوران نیابتی غرب و کارفرمایان آن‌ها به شدت نگران شده و عزا گرفته‌اند. آن‌ها می‌دانند که این اتحاد مانند همیشه، رمز پیروزی است و می‌تواند موفقیت‌های مبارکی را ارزانی ملت ایران کند. بدون توجه به اراجیف غربگرایان، با اتحاد و همدلی دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید ‌کنیم.
عطائی
* رسانه تزویر بسیار پیچیده و خطرناک است. رسالت ما تبیین است و رسالت شیطان تحریف! تنها چند روز فرصت باقی است. یک یا حسین بگوییم تا راه حسین علیه‌السلام را به مذبح و قتلگاه نبرند.
حجازی از قم
* ظریف، آخوندی، جهانگیری، خاتمی، مفسدان اقتصادی و سیاسی، ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی دشمن می‌خواهند با حمایت از پزشکیان، دولت سوم روحانی را تشکیل دهند تا کشور را به نقطه جوش برسانند و آنگاه با فرسوده شدن روح و روان مردم‌، نظام را وادار به تسلیم در برابر شیطان بزرگ کنند!
سامی
*متاسفانه مشاهده می‌شود دشمنانِ تفکر آیت‌الله رئیسی و آیت‌الله آل‌هاشم، در کنار آقای پزشکیان قرار گرفته‌اند. هم‌استانی‌های ایشان که از محبان شهید جمهور و اردتمندان امام جمعه مردمی شهید هستند به تکلیف الهی خود عمل کنند و از دشمنان تفکر آیت‌الله رئیسی و آیت‌الله آل‌هاشم، برائت بجویند.
جمالی
* رسانه‌ها باید خطراتی را که با روی کار آمدن نامزد صاحب ایده واگذاری تصمیم‌گیری به مشاورانی که نوعا دارای سابقه خسارت‌آفرینی برای کشور در دهه 90 هستند‌، کشور و مردم را تهدید می‌کند‌، برای مردم تشریح کنند.
علیمردانی
* از جناب دکتر جلیلی می‌خواهیم برای آشنایی رأی اولی‌ها، ترک فعل و خسارت‌هایی که دولت روحانی به کشور زد و ریل‌گذاری دولت شهید خدمت را برای این قشر تشریح نمایند تا هم آشنا شوند و هم رأی درست بدهند.
محمد حسین
* از اواخر روز جمعه ۸ تیرماه برخی اصلاح‌طلبان به گفته خودشان در تلاش بودند تا با روش‌های گوناگون رسانه‌ای مردم را به مشارکت به نفع خود تشویق کنند. اما آن روزها که بخش نسبتاً زیادی از افراد، گروه‌ها و رسانه‌های جریان مدعی اصلاحات، ناجوانمردانه تصاویر سیاه و ناامیدکننده از کشور و انتخابات می‌ساختند، فکر چنین روزی را نمی‌کردند.
رنجبر
* اصلاح‌طلبانی که با زبان بی‌زبانی انتخابات را در کشور تحریم می‌کردند و برخی چهره‌های سیاسی با افتخار از شرکت نکردن خود در انتخابات سخن می‌گفتند، تصور می‌کردند اگر در این انتخابات برای پیروز شدن نامزدشان فرمان مشارکت بدهند، جامعه نیز پشت سر آنان قرار خواهد گرفت ولی دیدیم که چنین اتفاقی نیفتاد و مجموع آراء نامزدهای جریان انقلابی از نامزد آنان بیشتر بود و انتخابات به دور دوم کشیده شد.خطاب به این جماعت باید گفت خود کرده را تدبیر نیست. 
قربانلو
*شورای محترم نگهبان و ناظرین با نامزدهایی که با ریخت و پاش به خرید آرا مبادرت می‌ورزند و به تحریکات قومی و مذهبی دامن می‌زنند برخورد نمایند. برخی در اردکان و روستاهای این شهر به شدت به این امر دامن می‌زدند.
قطب‌زاده
 * شعار قابل تأمل مردم اصفهان هوشیار باش ایرانی! برنگرده روحانی! هشت سال ویرانی و خسارت زمان روحانی کافی است و ما با توکل به خدا تلاش می‌کنیم که با انتخاب دکتر جلیلی، کشور را با پیشرفت به قله برسانیم.
طاهری
* با توجه به بُرد سیاسی روزنامه کیهان شایسته است با تیترهایی از آوار 8 سال دولت روحانی و خطری که با روی کار آمدن دولت سوم او به کشور وارد خواهد کرد به آگاه‌سازی مردم اهتمام ورزد.
قیاسی
* صندوق رأی، میزان صداقت و شجاعت جمهوری اسلامی است. آن‌قدر قوی و دارای سعه صدر است که خود را با مردم به سنجش می‌گذارد. چند کشور این‌گونه با نظام و مردمش برخورد می‌کنند؟
عامری
* باید یک هفته کف خیابان بخوابیم. خانه به خانه، محله به محله، شهر به شهر، روستا به روستا با مواجهه حضوری و با گوشی و هر ابزاری که داریم مردم را متوجه خطرات استقرار دولت سوم روحانی کنیم. رئیس‌جمهوری که هیچ اراده‌ای نداشته باشد و دیگران برای او تصمیم می‌گیرند می‌شود بایدن! کسانی که مراقب نباشند و دقت نکنند فردا حق ندارند بگویند چرا رهبری او را عزل نمی‌کند! چرا که خود کرده را تدبیر نیست.
سلطانی
* کشورهایی که به صدام در تولید و استفاده از سلاح شیمیایی علیه ایران از جمله زنان و کودکان مظلوم شهر سردشت کمک کردند، امروز حامی تمام‌عیار و شریک مستقیم نسل‌کشی، جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت رژیم اسرائیل در غزه هستند. اولین وظیفه سازمان‌های بین‌المللی این است که با این ناقضان حقوق بشر برخورد کنند.
حامدی
* شرکت کروبی در انتخابات هشتم تیر، اعتراف صریح به خطای ادعای تقلب در انتخابات88 بود. چون با این اعتراف تلویحی همراه بود که اگر نظام قادر به برگزاری انتخابات سالم نبود چه فرقی بین ۸۸ و1۴۰۳ وجود دارد!
شیخ‌الاسلام