kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
چمران:

نرخ تاکسی‌های برقی باید همانند تاکسی‌های معمولی باشد

 
 
 
رئیس شورای شهر تهران گفت: تاکسی‌های برقی موظف هستند نرخ کرایه‌های خود را همانند تاکسی‌های معمولی دریافت کنند تا در آینده درخصوص نرخ آنها تصمیم‌گیری شود.
به گزارش تسنیم، مهدی چمران در حاشیه جلسه یکشنبه شورای شهر تهران اظهار داشت: اخیرا تیمی از کارشناسان مترو سفری به چین را داشتند و نخستین رام از قطارهای چینی ساخته شده که مورد تایید کارشناسان مترو قرار گرفته و ان‌شاءالله روند ساخت واگن‌های مترو تسریع خواهد شد.
چمران در ادامه درخصوص احداث یک خط تراموا در پایتخت گفت: این خط قرار است به صورت آزمایشی و نمایشی در تهران مشغول به کار شود و همان‌طور که پیش از این گفته شده بود چرخ‌های آن به صورت لاستیکی خواهد بود. همچنین یک رام قطار در قالب تراموا قرار است به صورت رایگان از شرکت چینی به شهرداری تهران داده شود.
وی درباره نرخ تاکسی‌های برقی اظهار داشت: در ارتباط با این مسئله نرخی در مصوبه شورا تعیین نشده است و این مسئله به سازمان تاکسیرانی واگذار شده البته ما از مدیرعامل این سازمان خواستیم فعلا افزایش کرایه‌ها برای تاکسی‌ها پیش‌بینی نشود. با این شرایط تاکسی‌های برقی موظف هستند نرخ کرایه‌های خود را همانند تاکسی‌های معمولی دریافت کنند تا در آینده درخصوص نرخ آنها تصمیم‌گیری شود.