kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

صدای شکستن استخوان رسانه‌های معاند شنیده می‌شود!

 
 
رسول شمالی ورزنده
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شرایطی به‌وقوع پیوست که متاسفانه به دلیل حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهانش، این کارزار به صورت فوری و در زمانی فشرده برگزار شد. بر همین اساس از نخستین روزهای این حادثه تلخ، سازمان صداوسيما هم مانند سایر نهادها و ارگان‌های کشور به تشکیل ستاد انتخابات اقدام کرد. از نیمه دوم خردادماه آرام آرام برنامه‌های سازمان صداوسيما رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت و این برنامه‌ها در قالب‌هایی چون مناظره، مستند، گفت‌وگو، میزگرد و... به شناخت بهتر مردم از نامزدها کمک کردند. 
 در مقابل، رسانه‌های فارسی زبان معاند مانند شبکه مزدور و صهیونیستی اینترنشنال‌، بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو فردا و... از همان روزهای ابتدائی کار وارد صحنه شدند و به خیال خام خویش با پخش برنامه‌های تبلیغاتی ضدایرانی تلاش کردند که مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند. برخی از این رسانه‌های مزدبگیراز انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی، به ویژه شبکه اینترنشنال پارا فراتر گذاشته و از آن قالب رسانه‌ای خود خارج شده و به مثابه دشمن تمام عیار، مقابله با مردم را در دستور برنامه‌های خودشان قرار دادند و حتی عناصر نفوذی را به ایجاد التهاب در کشور تحریک کردند. این جریان در حالی رقم خورد که مردم انقلابی و ولایتمدار ما دیگر فریب دشمنان جمهوری اسلامی ایران را نمی‌خورند و با توجه به اقدامات شایسته رسانه ملی که در این دوره از انتخابات با برنامه‌های گسترده خود تبیین‌گری خوبی را از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به‌عمل آورده، هم نشاط انتخاباتی پیدا کردند و هم توانستند نامزد اصلح را بهتر بشناسند. به این ترتیب این بار نیز همه دسیسه‌های دشمنان ما نقش برآب شد و شاهد انتخاباتی پرشور و موفق بودیم که نتیجه‌اش قطعا حرکت روبه جلوی ملت ایران خواهد بود. حتی شبکه بی‌بی سی فارسی صراحتا از شکست پروژه تحریم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گزارش داد. در واقع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ضد انقلاب که از فرصت استفاده کرده و دراین مقطع تاریخی حساس کشورمان تلاش داشتند که با عوام فریبی و روباه صفتی بازهم فتنه‌های گذشته را در اذهان زنده کنند، معلوم شد که جایگاهشان زباله‌دان 
تاریخ است.
 اقدام‌های بسیار بجا و شایسته رسانه ملی در تبليغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و نشان دادن کارها و عملکردهای آنها در دوران مسئولیت‌شان‌، اطلاعات و آگاهی بسیار خوبی به قشرهای مختلف مردم داد تا فرد مطلوب خود را برای ریاست جمهوری برگزینند. به هرحال آنچه رسانه‌های ضدانقلاب طی این چند مدت از دوران تبليغات نامزدها با همه ادوات جنگی رسانه‌ای خود به میدان آمدند تا شاید با تبليغات سوء خود، مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای مایوس و آنها را از مشارکت حداکثری دور سازند‌، سنگ‌شان به هدف نخورد و ناکام ماندند.
 در این مسیر برخی از این شبکه‌های معاند مثل بی‌بی سی انگلیس و اینترنشنال صهیونیستی و صدای آمریکا با دریوزگی دست به دامان برخی از چهره‌های فراری رژیم منحوس پهلوی شدند و با عجز و التماس از آنها خواستند که به کمک‌شان بیابند و در واقع مانع حضور مردم در انتخابات شوند که این حربه آنها هم ره به جایی نبرد، چون این فراری‌های دربه‌در و مفلوک، به‌قدری در بین مردم منفور و طرد شده هستند که جایگاهشان زباله‌دان تاریخ است! 
به این ترتیب باید اذعان کنیم که در این کارزار، رسانه ملی بر رسانه‌هایی که از سوی قدرت‌های جهانی تجهیز و پشتیبانی مالی می‌شوند، غلبه کرد. امروز بیش از هر زمان دیگری صدای شکستن استخوان‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان معاند به گوش می‌رسد.