kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
عصبانیت رسانه‌های معاند

از حضور پرشور ایرانی‌های خارج از کشور در انتخابات(اخبار ادبی و هنری)

 
 
 
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری در خارج از کشور با استقبال پرشور ایرانی‌ها رو‌به‌رو شد و همین امر موجب خشم و عصبانیت شبکه‌های معاند و عناصر وابسته به این شبکه شد. 
به گزارش خبرنگار کیهان، شبکه فارسی‌زبان و صهیونیستی اینترنشنال که در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشورمان با تدارک برنامه‌های ضد ایرانی و ضد انتخاباتی‌اش با تمام توان به میدان آمده بود تا از مشارکت گسترده مردم ایران در این دوره از انتخابات ممانعت به‌عمل بیاورد، باز هم ناکام ماند! 
این شبکه وابسته به استکبار جهانی در روز انتخابات، جمعه هشتم تیرماه ارتباط‌های زنده تلویزیونی با خبرنگاران خود در برخی از کشور‌های اروپایی مثل آلمان، ایتالیا، فرانسه، بلژیک، انگلیس، هلند و... و نیز با به راه انداختن یک سیرک از فراریان ضدانقلاب و وابسته به خاندان مفلوک پهلوی در مقابل سفارت و کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در این کشورها سعی کرد که با فحاشی و دشنام دادن به ایرانی‌هایی که برای رأی دادن آمده بودند فضای انتخاباتی را ملتهب و جلوی رأی دادن آنها را بگیرد. این عناصر ضد ایرانی وابسته به شبکه تلویزیونی صهیونیستی اینترنشنال اما با بی‌اعتنایی هموطنان ما رو‌به‌رو شدند و از طرفی با مشاهده حضور فعال آنها و اشتیاق هموطنان ما برای رأی دادن در محل سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در پاریس‌، فرانکفورت‌، میلان‌، رم‌، بن‌، استکهلم، لندن و... بسیار آشفته و عصبانی شدند و به پلیس مستقر در مقابل سفارتخانه‌ها تعرض کردند که با مقاومت نیروهای پلیس مواجه شدند و نتوانستند به اهداف خود برسند. 
گفتنی است که‌ هموطنانمان در کشورهای اروپایی در هشتم تیرماه ۱۴۰۳  پابه‌پای مردم داخل کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی خود را به صندوق‌ها ریختند و شکست دیگری را بر دشمنان رسانه‌ای ما در خارج از کشور تحمیل کردند. در واقع حماسه‌ای دیگر از سوی ایرانی‌های خارج از کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بیرون از مرزهای ایران اسلامی برای جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.