kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

حضور پرشور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری 

 
 
جامعه ورزش با حضور در صندوق رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وظیفه خود در قبال کشور را ادا اما تاکید کردند که از رئیس‌جمهور آینده انتظار دارند توجه بیشتری به این حوزه داشته باشد.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی از ساعات اولیه صبح دیروز (جمعه 8 تیر) در سراسر کشور آغاز شد که جامعه ورزش همچون همیشه مشارکتی گسترده و حماسه‌ساز در آن داشتند. سالن افراسیابی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پایگاه ویژه برای جامعه ورزش و اعلام رای آنها برای انتخاب رئیس‌جمهور چهار سال آینده بود. این سالن همزمان با آغار رأی‌گیری در سراسر کشور، میزبان چهره‌های ورزشی از رشته‌های مختلف بود که در راستای ادای دین به خون شهیدان و سهیم شدن در سرنوشت خود و کشورشان آمدند.
کیومرث ‌هاشمی وزیر ورزش جزو افرادی بود که در ساعت اولیه رأی‌گیری به سالن شهید افراسیابی آمد و رای خود را داخل صندوق اخذ رای انداخت. وی در جریان این حضور گفت که جامعه ورزش همیشه در انتخابات و رویدادهایی که با سرنوشت کشور ارتباط داشته حضور پرشور و مؤثری داشته است. وی با اشاره به مشارکت اهالی ورزش و انتخاب رئیس‌جمهور آینده برای بهتر شدن شرایط ورزش کشور گفت: هدف همه ما این است که بتوانیم با توسعه و گسترش ورزش در استان‌ها و نقاط مختلف کشور باعث رشد و شکوفایی استعدادها شویم تا آنها برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشند.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که تا زمانی که حضور دارد خدمتگزار جامعه ورزش خواهد بود ادامه داد: ما وظیفه داریم که امر ورزش و در حوزه جوانان به خواست و انتظار اهالی این حوزه توجه کنیم و امیدوارم دولت آینده هم نگاه بیشتر و توجه مضاعف‌تری به جامعه ورزش داشته باشد. وی تاکید کرد: امیدوارم دولت آینده نسبت به ورزش توجه بیشتری داشته باشد تا در سایه برنامه‌ریزی مناسب تلاش‌هایی که برای پیشرفت ورزش صورت گرفته است مسیرش را به خوبی ادامه دارد و براساس سیاست‌هایی که قانونگذار مشخص کرده است به بهترین شکل ممکن پیش برویم.