kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

اربعین شهدای خدمت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

 
 
مراسم اربعین شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش امروز همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی خبری برنامه‌های اربعین شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را اعلام کرد و گفت: مراسم اصلی در تهران و مشهد و روز پنجشنبه در ساعت ۱۷ در مصلای تهران برگزار می‌شود تا جلوه‌ای برای ارائه وجه خدمات شهدای پرواز خدمت فراهم کنیم و در این برنامه پیام سیدحسن نصرالله پخش می‌شود و همسر شهید رئیسی سخنرانی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه وظیفه‌ای جز تسهیل و هماهنگی مراسم چهلم شهدای پرواز اردیبهشت قائل نیستیم، گفت: در برنامه‌های تکریم در این مدت آنچه بیش از همه ملموس و محسوس است میدان‌داری مردم است. بنای ما این است که در مراسمات اربعین وجه مردمی را تسهیل کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رسانه‌های حاضر در آیین‌های چهلم شهیدان پرواز اردیبهشت گفت: اطلاعی که دارم اینکه از ۹۰ رسانه خارجی اعلام حضور کردند و به اینها اضافه هم خواهند شد. مهمان‌های خارجی در اختیار وزارت خارجه است و اعلام خواهد شد. 
گفتنی است مراسم اربعین شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش امروز همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.