kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
*همان‌طور که رهبر فرزانه و حکیم‌مان فرمودند: «نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند»، از نامزدها درخواست می‌کنیم این چند روز باقیمانده به این توصیه ولایت توجه کنند و دشمن را شادنکنند.
شریفی
* مردم خواستار ادامه راه شهید رئیسی‌اند و اعلام می‌کنند که باید این راه ادامه پیدا کند و ما باکسانی که می‌خواهند دوباره ما را به دهه نود برگردانند و بار دیگر با خزانه خالی و تورم سه رقمی رو‌به‌روشویم به شدت مخالفیم.
غیاثی 
*مدیرانی که مبنای تبلیغات انتخاباتی‌شان، «نمی‌شود، نمی‌توانیم، مسکن‌سازی و خودکفایی گندم مزخرف است، پالایشگاه‌سازی کثافت‌کاری است، باید مدیر از خارج بیاوریم، ما کشور بدبختی هستیم، آمریکا کدخداست و بدون کدخدا نمی‌شود زیست»، چگونه می‌خواهند مشکل تورم و گرانی و فروش نفت و... را حل کنند؟
سلمانی
* امام خمینی(ره) درهمان ماه‌های ابتدای پیروزی انقلاب فرمودند‌: «من التماس می‌کنم، من دست مردم را می‌بوسم... این غربزده‌ها را کنار بزنید غربزده‌ها نمی‌گذارند پیشرفت کنیم!» چهل سال از انقلاب گذشت‌. پس کی می‌خواهیم به این توصیه امام خمینی عمل کنیم؟
اکرمی شیراز
*چرا غربگرایان دستاوردهای مهم این سه سال دولت شهید رئیسی را که حقیقتا تحول اساسی ایجاد کرد را نمی‌خواهند ببینند و مانع دید دیگران هم می‌شوند؟ آنها مصداق واقعی صدّ عن سبیل الله هستند.
جلیلوند
*مردم با بصیرت باید توجه کنند که تکرار دولت روحانی یعنی: تورم سه رقمی، دو برابر شدن تحریم‌های فعلی، تعطیلی دوباره برنامه هسته‌ای که ثمرات آن را داریم در پزشکی‌، کشاورزی و صنعت می بینیم، تردید در نیروگاه و پالایشگاه‌سازی، و بازگشت تهدید‌های نظامی و امنیتی و...
مهرآبادی
* ‏برخی وزرای دولت قبل با آن کارنامه سراسر خسارت چگونه و با چه‌رویی به همراه کاندیدای مورد نظرشان شهر به شهر می‌چرخند و سعی و تلاششان را بر سیاه‌نمایی دولت سه ساله ولی پر از خدمات و برکات شهید دکتر رئیسی عزیز گذاشته‌اند‌. آیا فکر می‌کنند که مردم از سوابق سیاهشان  اطلاع ندارند؟
ملکی همدان
* حضرت امیرالمؤمنین طبق نامه‌های 38،39،41،45،53 کسی را برای ریاست‌جمهوری به ما معرفی می‌فرماید که دارای ویژگی‌های زیر باشد؛ ساده زیستی و عدم ثروت‌اندوزی، برخورد با نزدیکان دارای فساد اقتصادی، عدم همراهی و به‌کارگیری دنیاطلبان، عقب‌نشینی نکردن در برابر دشمن، به نظرات مردم اعتنا داشتن، توجه به قشر ضعیف و عازم بر کاهش گرفتاری مردم، کینه و دشمنی بین مردم راه نمی‌اندازد، تلاش برای از بین بردن فساد، سوء ظن به دشمن حتی هنگام صلح، نظارت بر زیردستان و انتخاب فرد شایسته برای خدمت به مردم.
مهدی
*فتنه‌های سال‌های گذشته به ویژه سال ۸۸ نشان داد افرادی (باادعای اصلاح طلبی) از صدقه سرانقلاب و امام و سفره انقلاب مسئولیت گرفته و برای خود مقام و آبروئی پیدا کرده بودند چگونه سینه چاک لشکر یزید شده و آمریکا و اسرائیل آن‌ها را سرمایه‌های خود اعلام کردند‌. در این ایام انتخابات مواظب کسانی باشیم که سر سفره انقلاب و امام حسین(ع) نشسته اما زیر علم یزید وآمریکا سینه می‌زنند.
خوشبین
*آقای ظریف در میزگرد سیاسی از یک راز مهم پرده برداشت؛ ‏تحریم‌های قبل برجام تقصیر جلیلی بود و تحریم‌های بعد برجام تقصیر ترامپ ! واقعا چرا مردم را نادان فرض می‌کنند؟ این‌گونه سخن گفتن توهین به شعور مردم هوشیار ماست .
عربیان
* براندازان که هر روز ناامیدتر از قبل شده‌اند، به فحاشی مردم و نخبگانی می‌پردازند که می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند! ظاهرا با آزادی آقای حمید نوری بد‌جوری می‌سوزند!
صابری
*از نامزدهای اصولگرا درخواست می‌‌کنم طوری با نامزدهای غیرهمسو سخن بگویند که آن‌ها نتوانند در نزد مردم برای خود مظلوم‌نمایی کنند و با این بهانه به اهداف مورد نظر خود برسند.
پرتو
*‌ جریان غربگرا با کارنامه‌ای با آن همه خسارت در دولت 11 و12 و با کمال پر‌رویی اعلام می‌کند که؛ سه سال از دولت فعلی گذشته ببینید چه شد؟ چه با زندگی مردم کردند؟ ما باید همان راه دولت روحانی  را ادامه دهیم. این راه(شهید رئیسی) باید متوقف شود! یعنی دوباره به دوران تورم، خزانه خالی، صبح جمعه فهمیدم و... برویم!
حیدریان
* چه کسی فکر می‌کرد روزی برسد که جوانان آمریکایی بعد از نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی، عکس ایشان  را در دانشگاه این کشور بالا ببرند و فریاد بزنندکه؛ ‌ای رهبر بزرگ «ما دختر و پسران آمریکایی از شما ممنونیم»؟
رزمی
*مردم عزیز کشورمان حتما می‌دانند که رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی امنیت ملی، انقلاب فرهنگی، فضای مجازی، هماهنگی اقتصادی قوا، مسکن، آب و... است . فقط یک نفر نیست!
گروهی
*شهید عباس جوشقانی در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: دقت کنید که به چه کسی رأی می‌دهید، که اگر خطا کنید؛ روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.
اقدسی