kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱

خواندنی از ورزش 

 
 
* در شرایطی که هنوز کارهای امضای قرارداد و توافق کامل میان مربیان تیم ملی با فدراسیون فوتبال انجام نشده است، وحید شمسایی و دستیارانش برنامه‌های تیم ملی را دنبال می‌کنند. طبق آخرین برنامه‌ریزی ملی‌پوشان فوتسال ایران روزهای سوم و پنجم شهریور در تهران به مصاف کرواسی می‌روند. در کنار دیدار با تیم رده شانزدهم جهان، کادر فنی تیم ملی فوتسال کارهای لازم را برای دیدار دوستانه با قزاقستان هم انجام داده است و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، ایران بعد از کرواسی مقابل تیم شماره هشت دنیا یعنی قزاقستان هم صف‌آرایی می‌کند.
* نشریه توتواسپورت تورین مدعی شد که وویچخ شزنی، سنگربان تیم فوتبال یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با تیم النصر عربستان و هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو قرار دارد و به این ترتیب دوران 7 ساله حضور او در تورین پایان خواهد یافت.
* علیرضا طلوع‌کیان که پیش از این هدایت تیم والیبال ایفاسرام اردکان را برعهده داشت با عقد قراردادی به عنوان سرمربی تیم والیبال چادرملو اردکان انتخاب و معرفی شد.
* محسن معزی‌فر سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: با توجه به اینکه مسئولیت دبیرکلی فدراسیون و سرپرستی سازمان لیگ را برعهده داشتیم، به دلیل ترافیک سنگین کاری‌، استعفای خود را از سمت سرپرستی سازمان لیگ به فدراسیون ارائه کردم.